Om ikke kampen blir for spennende, er iallefall jeg herJa det gjenstår å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om ikke kampen blir for spennende, er iallefall jeg herJa det gjenstår å se
Ah sånn å forstå jaDa er det da vi drar. Først helga hos mine og så uka hos hans foreldre.
He he 40 sider er da ingentingI dag hoppet jeg rett fram til dit dere skravler nå altså, har ikke tid til å lese gjennom 40 sider,sæ selv om jeg skulle ønske det![]()
Haha plutselig reiser hu seg opp å gåråh, tar de etter meg og gubben er hun i løpende posisjon allerede om 5 mnd![]()
Vi får se hvor mye jeg orket; )Jeg har troa!![]()
Hun prøver alleredeHaha plutselig reiser hu seg opp å går![]()
Får håpe det hjelperJa... Prøver å gjøre husarbeid nå i håp om å våkne
Jepp. Være litt hos mine og. Pappa er så glad i lille nurket vårt at han mp få se henne merAh sånn å forstå ja
Det vil neste oppdatering viseJa får håpe noen lager litt krøll der
Det skjønner jeg godtJa. Jeg og.. savner livet mitt
Jepp.. men går treeegt. Mobilen er vanskelig å legge fra segFår håpe det hjelper
Ja jeg får se om jeg er herOm ikke kampen blir for spennende, er iallefall jeg her![]()
Vi får se daOverhode ikkeskal på jobb jeg!
Skal prøve så godt jeg kanskravla på![]()
Det er koselig det daJepp. Være litt hos mine og. Pappa er så glad i lille nurket vårt at han mp få se henne mer![]()
Ja den vil i grunn detDet vil neste oppdatering vise![]()
Ble kontroll og handling i alle fall, men temmelig sliten nå :/Lykke til med alt du skal![]()
Ha ha skjønner ikke det derJepp.. men går treeegt. Mobilen er vanskelig å legge fra seg![]()
Det klarer du fintneei. Egentlig ikke.vil bare nå kravet
![]()