Smelter jo bare av tanken!Jaog storgliser når vi henter henne. Det er så kos ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smelter jo bare av tanken!Jaog storgliser når vi henter henne. Det er så kos ♡
Da er det da vi drar. Først helga hos mine og så uka hos hans foreldre.Ja det stemmer vel
Off jaHar skjedd før det.![]()
Det er litt kjipt daGodt det. Jeg våkner bare ikke idag
Jeg har troa!Det gjenstår å se
Er han frisk igjen?Hoppas dethar selv sent gutten i Bhg idag.
Bra du fikk ønske ditt oppfylt daJaLANGT unna ahus som mulig!
Håper de finner ut av det derNei. Pusteprøvene mine er kjempefine. Ifølge de har jeg bedre lungekapasitet enn gjennomsnittet. Men astmamedisin gir null effekt. Er som astma, bare ikke det. Skal på sykehuset for undersøkelser den 16
Skikkelig uggen og:-(. Så kvalm at jeg spiser lite og det jeg prøver å spise kommer fort opp igjen:-/. Er 8+1 idagFormen uggen? Hvor mange uker er du nå?
Nei, er ikke det :/ trille tur, hva er det?får ikke gjort detHuff høres ikke noe kult utskjønner det veldig godt jeg
Ja det gjenstår å seFår se om skravlen sitter like løst ikveld om igår![]()
Takk for det søtaHeier på deg!
Hihi. Har ei skikkelig gladpia hver gang hun våknerSmelter jo bare av tanken!![]()
Æsj det var da skuffendeEtter Tamara var gårdsdagens tall 8.212, med andre ord det er flott at det koker her, men skal vi klare 10.000 må vi få med resten av forumet og det gjør vi ved å også svare på andre tråder
Ja... Prøver å gjøre husarbeid nå i håp om å våkneDet er litt kjipt da
Hihi. Tar nok litt for lang tid når man er på jobbI dag hoppet jeg rett fram til dit dere skravler nå altså, har ikke tid til å lese gjennom 40 sider,sæ selv om jeg skulle ønske det![]()
Hei heiTitter innom fra jobb for å si hei![]()
Ja. Jeg og.. savner livet mittHåper de finner ut av det der
Han er nesten friskTakk, ha en fin dag du også
Hvordan er det med kb?