Da får jeg ikke sove til nattaIkke mulig å duppe litt på dagen??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får jeg ikke sove til nattaIkke mulig å duppe litt på dagen??![]()
Ikke om man har familie ihvertfall!Er vel ikke levelig for noen i lengden..(?)
Hvor mange har du nå?Hadde egentlig et mål å klare 1.000 innlegg i løpet av uken, men nå tror jeg at jeg kanskje skal prøve å få det til i løpet av dagen
Og det takk til en flott skravle dag i går
hurra for detGoood morgen!
Hurra! Mini var bare oppe EN gang inatt!![]()
Overhode ikkeDu er nok forbi meg igjen på neste oppdatering![]()
![]()
god morgen. Høres ut som du har endel plaber idagGod morgen.
Kjørt vesla i bhg, hjem for å dusje og ordne meg, så en tur på skole og avslutningsmiddag.![]()
uff. Blir det avslappedag idag da ?God morgen. Da er frokosten inntatt og jeg har funnet sofaen kvalm som fy:-/.
Haha....det i seg selv er en bragd!Ja, men det går bare til et visst punkt
Dersom kamelen blir for stor klarer jeg ikke å svelge den. MEN selv om jeg ikke alltid klarer å knipe igjen munnen, holder jeg meg saklig og rolig da!.....stort sett ;p
oooj... det var da fryktelig lite med søvn du nå ha fått deg da :OFytterakkern så trøtt jeg er. Våken fra 1.30-6 ....
alltid like diggdet er nok detvar det når jeg var 11+2 og hørte hjerte igår <3 kjenner små dult inni der også
![]()
God morgenGodmorgon ohh va herligt meg og jenta vakna precis. Me trängde den sömnen. Idag er 3 åringen i Bhg
Meg og jenta får hitta på noet
va har dere för planer??
sov godtSnakkes senere.
Må utnytte det når lille U sover
Oh yes. Svært liteoooj... det var da fryktelig lite med søvn du nå ha fått deg da :O
ha en herlig dag du ogsåØnsker alle en herlig dag
Må springe i dusjen jeg!
Du klarer å skravle likevel duOverhode ikkeskal på jobb jeg!
skravla påMå få opp dampen igjen
Ronja puster meg i nakken![]()
Lykke til med alt du skalPrøve å få gjort noe fornuftig i dag i alle fall. Straks avgårde på kontroll og handling. Skal få pakket inn noen gaver og pyntet ferdig pepperkakehuset i alle fall
Så får vi se om jeg rekker baking i dag.
neei. Egentlig ikke.Du satser vel på å holde toppen da![]()
det skal du væreFornøyd med det ja![]()
Hææ?!å det kanvi da ikke ha noe av