Oh krysser fingrene for detja. Vi får se. Mest spent på om huset er så beboelig som de sier. De har flytta inn i et eldgammelt hus som måtte totalrenoveres. Så håper bare det er levelig nok![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh krysser fingrene for detja. Vi får se. Mest spent på om huset er så beboelig som de sier. De har flytta inn i et eldgammelt hus som måtte totalrenoveres. Så håper bare det er levelig nok![]()
Hihi, kan fort gjøre detJeg husker ikkehaha
Er vel 3 uker kanskje.. Eller mer
Det går litt i surr..
He he nei tror ikke det hadde vært så lurtOg det hadde kanskje ikke vært så lurt
Får satse på at det er travle tider der daNeida hune er jo på jobb
Så spennende håper alt er velgod morgenher bråvåknet jeg 08:54 av at jeg hadde slått av alarmen
men fikk snuppa opp til 9 da ødelegges ikke dagen
hun er i bhg idag. skal lage julegaver
12 uker idag
<3 men tørr ikke helt juble løs før ul på fredag
det er ikke lenge til det
Ja, er nok en periode. Som alt annet.Ja, har egentlig holdt på en god stund.. Men det går seg nok til![]()
Ja, det var digg å få sove litt lengre sammenhengende![]()
Ja får håpe noen lager litt krøll derFår satse på at det er travle tider der da![]()
det er nok detSå spennende håper alt er vel![]()
Ja, sjef!Gå å jobb du nå kjære
Heier på deg!Ja jeg må gjøre det altså
goood morgenGod morgen alle sammen!
Planene i dag da?
Her får jeg besøk av en venninne, og vi skal lage hjemmelaga konfekt og karamell som skal bli julegaver![]()
HohoMå få opp dampen igjen
Ronja puster meg i nakken![]()
krysser fingrene fordet. Skjønner du er leiÅrr, nå er jeg lei av sykdom! Noen er syke HVER uke. Håper i hvert fall at alle er friske i jula i år...
Hey hey det der kan jeg likeJa, sjef!![]()
Liker at du er heiagjeng; )Heier på deg!![]()
Ikke mulig å duppe litt på dagen??Nope , dette blir en laaaang dag
er det jeg forhåpentligvis håper på å få når jeg er ferdigÅåh....det håret skulle jeg ønske jeg hadde![]()
neste gang. Jeg loverSkulle ikke du komme til meg?![]()