Skravletråd desember

Ja utrolig kjedelig :-/ var ikke så kvalm med første. Så håper det bare varer den første tiden. Begynner på jobb igjen på nyåret når jeg er 12 uker og da nytter det ikke å vær kvalm ihvertfall :-).
Håper kvalmen snart gir seg da:)

ja endelig :D jeg visste jeg var gravid og det kom til å gå bra før jeg testet 3+6 på kvelden. fikk jo helt sjokk :p tenkte nå dummer jeg meg ut for den er negativ alt for tidlig. kom på badet der var det sterk og til og mannen så det :D dagen etter fikk jeg 2-3 på digital :)
Så fantastisk! :D blir det første?

Okei. Koselig det da:)
ja :) vi føler ikke for å dele så mye med alle denne gangen. er ikke alle som var her når vi hadde det tøft ! de som var her skal få vite at vi venter baby men spenning å holde kjønnet for seg selv da :)

Så fantastisk! :D blir det første?
ja :D dette er blir vårt 3 barn. lille E er engel men er vårt barn for det om <3 men vi sier at jeg er andregangsfødende for orker ikke spørsmål rundt hvor det 3. barn er

ja :) vi føler ikke for å dele så mye med alle denne gangen. er ikke alle som var her når vi hadde det tøft ! de som var her skal få vite at vi venter baby men spenning å holde kjønnet for seg selv da :)
Ja, det er jo det :)
Har du noen følelse på kjønn selv da?

Startet tidlig for å være sikker på at jeg kom i mål :)
Og det gjorde du med god margin :)
Det eneste jeg synes er kjipt med å være ferdig så tidlig er at jeg da har altfor god tid til å tenke gjennom gavene; og nå har jeg begynte å tvile på om den og den gaven er bra nok, om jeg skulle kjøpt noe mer osv.. :/

nei får lage meg noe mat :p tror det blir knekkebrød idag med ost i microen sammen med julebrus. dagens frokost på meg :p

Og det gjorde du med god margin :)
Det eneste jeg synes er kjipt med å være ferdig så tidlig er at jeg da har altfor god tid til å tenke gjennom gavene; og nå har jeg begynte å tvile på om den og den gaven er bra nok, om jeg skulle kjøpt noe mer osv.. :/
Jeg gjorde det :)
Må ikke begynne å tenke på det. Kjøpt er kjøpt. Var jo en grunn til at du valgte det. Er jo tanken som teller :)

Ser det ❤
Hvordan har formen vært så langt da? :)
MYE bedre enn med N da jeg hadde hypermemis med henne. føler meg ikke så gravid egentlig så for meg er dette er rart og skummelt :p andre hadde jo priset det høyt :)

Back
Topp