Nei klager ikke selv om det hadde vært herlig å kunne sove hele natten;-)Okei. Ikke så dårlig det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei klager ikke selv om det hadde vært herlig å kunne sove hele natten;-)Okei. Ikke så dårlig det da![]()
Vi var ute å spiste i går rundt den tida da butikkene åpnet. Det var så mye folkJa, synes det begynner å bli ganske ille allerede! Butikkene og kjøpesentrene her var jo søndagsåpne i går. Kaos! Fullt på parkeringsplassene og man går allerede i kø!
Ja er så veldig kvalm til nå i dette svangerskapet at det er lite mat jeg får i meg før det lille jeg får i meg kommer opp igjen:-/Sikkert lurt å få i seg noe ja![]()
Okei. Ekstra godt å vite at den fungerer som den skal nå dajafor morkaken med lille E hadde problemer fra starten. da tok vi ikke ul noen gang. vi mistet henne før oul
![]()
tusen takkAh! Gratulerer!spennende!
Skjønner denNei klager ikke selv om det hadde vært herlig å kunne sove hele natten;-)
Det er kjedelig :/Ja er så veldig kvalm til nå i dette svangerskapet at det er lite mat jeg får i meg før det lille jeg får i meg kommer opp igjen:-/
ja det er veldig godtOkei. Ekstra godt å vite at den fungerer som den skal nå da![]()
Ja, det blir spennendeja det er veldig godtspent på hva som gjemmer seg i magen <3 en aktiv krabat hvertfall
![]()
Så fantastisk at spiren endelig satt da jatusen takkja
endelig satt spiren. var akkurat ferdig utredet for habituell abort uten funn, men de mener at det må ha skjedd noe når morkaken skal ta over og 2 av de hadde det skjedd noe galt med helt fra starten siden det var før uke 5
Uff ja! Og verre blir det jo nærmere jul man kommer!Vi var ute å spiste i går rundt den tida da butikkene åpnet. Det var så mye folk
Glad jeg ikke skulle handle noe ja![]()
jeppJa, det blir spennende
Vil dere vite kjønn på oul?
Det blir det helt klart :/Uff ja! Og verre blir det jo nærmere jul man kommer!
Ja blir nok en stund til her men klager ikke på de gangene vi må opp siden han sovner ganske fort igjenSkjønner den
Tror det blir en stund til vi kommer dit her også
Men gleder meg veldig til det skjer da![]()
ja endeligSå fantastisk at spiren endelig satt da jabra du får tett oppfølging videre uansett!
Okei. Koselig det dajeppmen blir kun vi og familien som skal få vite kjønn. andre får ikke vite det
![]()
Jeg er heldigvis ferdigDet blir det helt klart :/
Mange som er ute i siste liten![]()
Hadde vært verre om han var våken lenge på natta ja:/Ja blir nok en stund til her men klager ikke på de gangene vi må opp siden han sovner ganske fort igjen![]()
Ja utrolig kjedelig :-/ var ikke så kvalm med første. Så håper det bare varer den første tiden. Begynner på jobb igjen på nyåret når jeg er 12 uker og da nytter det ikke å vær kvalm ihvertfallDet er kjedelig :/
Det er jeg ogsåJeg er heldigvis ferdig![]()