Skravletråd desember

Ja, synes det begynner å bli ganske ille allerede! Butikkene og kjøpesentrene her var jo søndagsåpne i går. Kaos! Fullt på parkeringsplassene og man går allerede i kø!
Vi var ute å spiste i går rundt den tida da butikkene åpnet. Det var så mye folk :eek:
Glad jeg ikke skulle handle noe ja;)

ja :) for morkaken med lille E hadde problemer fra starten. da tok vi ikke ul noen gang. vi mistet henne før oul :(
Okei. Ekstra godt å vite at den fungerer som den skal nå da:)

Ah! Gratulerer! :) spennende!
tusen takk :) ja :) endelig satt spiren. var akkurat ferdig utredet for habituell abort uten funn, men de mener at det må ha skjedd noe når morkaken skal ta over og 2 av de hadde det skjedd noe galt med helt fra starten siden det var før uke 5

Nei klager ikke selv om det hadde vært herlig å kunne sove hele natten;-)
Skjønner den :)
Tror det blir en stund til vi kommer dit her også :p
Men gleder meg veldig til det skjer da:)

Ja er så veldig kvalm til nå i dette svangerskapet at det er lite mat jeg får i meg før det lille jeg får i meg kommer opp igjen:-/
Det er kjedelig :/

Okei. Ekstra godt å vite at den fungerer som den skal nå da:)
ja det er veldig godt :) spent på hva som gjemmer seg i magen <3 en aktiv krabat hvertfall :D

tusen takk :) ja :) endelig satt spiren. var akkurat ferdig utredet for habituell abort uten funn, men de mener at det må ha skjedd noe når morkaken skal ta over og 2 av de hadde det skjedd noe galt med helt fra starten siden det var før uke 5
Så fantastisk at spiren endelig satt da ja :) bra du får tett oppfølging videre uansett!

Så fantastisk at spiren endelig satt da ja :) bra du får tett oppfølging videre uansett!
ja endelig :D jeg visste jeg var gravid og det kom til å gå bra før jeg testet 3+6 på kvelden. fikk jo helt sjokk :p tenkte nå dummer jeg meg ut for den er negativ alt for tidlig. kom på badet der var det sterk og til og mannen så det :D dagen etter fikk jeg 2-3 på digital :)

Ja blir nok en stund til her men klager ikke på de gangene vi må opp siden han sovner ganske fort igjen :-)
Hadde vært verre om han var våken lenge på natta ja:/

Det er kjedelig :/
Ja utrolig kjedelig :-/ var ikke så kvalm med første. Så håper det bare varer den første tiden. Begynner på jobb igjen på nyåret når jeg er 12 uker og da nytter det ikke å vær kvalm ihvertfall :-).

Back
Topp