Håper kvalmen snart gir seg daJa utrolig kjedelig :-/ var ikke så kvalm med første. Så håper det bare varer den første tiden. Begynner på jobb igjen på nyåret når jeg er 12 uker og da nytter det ikke å vær kvalm ihvertfall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper kvalmen snart gir seg daJa utrolig kjedelig :-/ var ikke så kvalm med første. Så håper det bare varer den første tiden. Begynner på jobb igjen på nyåret når jeg er 12 uker og da nytter det ikke å vær kvalm ihvertfall.
Så fantastisk!ja endeligjeg visste jeg var gravid og det kom til å gå bra før jeg testet 3+6 på kvelden. fikk jo helt sjokk
tenkte nå dummer jeg meg ut for den er negativ alt for tidlig. kom på badet der var det sterk og til og mannen så det
dagen etter fikk jeg 2-3 på digital
![]()
Flink!Det er jeg også![]()
jaOkei. Koselig det da![]()
Startet tidlig for å være sikker på at jeg kom i målFlink!![]()
jaSå fantastisk!blir det første?
Ja, det er jo detjavi føler ikke for å dele så mye med alle denne gangen. er ikke alle som var her når vi hadde det tøft ! de som var her skal få vite at vi venter baby men spenning å holde kjønnet for seg selv da
![]()
Satser på detHåper kvalmen snart gir seg da![]()
Ikke vi hellerjeppmen blir kun vi og familien som skal få vite kjønn. andre får ikke vite det
![]()
Og det gjorde du med god marginStartet tidlig for å være sikker på at jeg kom i mål![]()
ingentingJa, det er jo det
Har du noen følelse på kjønn selv da?
Det skjønner jeg utrolig godt.jadette er blir vårt 3 barn. lille E er engel men er vårt barn for det om <3 men vi sier at jeg er andregangsfødende for orker ikke spørsmål rundt hvor det 3. barn er
Ser det ❤jadette er blir vårt 3 barn. lille E er engel men er vårt barn for det om <3 men vi sier at jeg er andregangsfødende for orker ikke spørsmål rundt hvor det 3. barn er
takk for klemmen. den var god nåDet skjønner jeg utrolig godt.
Klem
Jeg gjorde detOg det gjorde du med god margin![]()
Det eneste jeg synes er kjipt med å være ferdig så tidlig er at jeg da har altfor god tid til å tenke gjennom gavene; og nå har jeg begynte å tvile på om den og den gaven er bra nok, om jeg skulle kjøpt noe mer osv.. :/
God ettermiddaggod formiddag jenter![]()
MYE bedre enn med N da jeg hadde hypermemis med henne. føler meg ikke så gravid egentlig så for meg er dette er rart og skummeltSer det ❤
Hvordan har formen vært så langt da?![]()
Da fortjener dere ei sovedukke nåVeldig digg. OJ. våknet hver time i flere mnd så![]()