Skravletråd desember

Da er jeg ferdig med å sløve på sofaen. Fikk duppa litt, men mesteparten av tiden gikk til å halvveis se på god morgen norge. :p
Hva er planen deres idag? Jeg klør i fingrene etter å shoppe litt. :o
Åh,shoppe. Hva skal du ha? :))

Satser på det :-). Syns det er litt lenge å gå fra 10.45 til kvelden uten lur. På lørdag var han våken fra 13 til han sovnet rundt 18.15. Da var han trøtt i 16 tiden
Det kan vel bli litt lenge ja. Håper han er enig med deg da:)

Skjønner den. Følges heldigvis veldig godt opp virker det som :)
Hvor ofte har du ul?
Greit å få utbytte av barnehagen, men at man er litt fleksibel og har god tid på morningen også:)
ja :) det er pga morkakesvikt tidligere. jeg betalte en del selv før jeg fikk han gyn på majorstuen. turnuslegen gadd ikke henvise meg og jeg orket ikke sitte 3-4 timer på legevakten hver gang. hadde min førse hos gyn i lillestrøm (ikke fornøyd) 26 oktober (5 uker) ul hos sethi 7 november (7 uker) så hadde jeg en ul pga blødning. dro til legevakten da. fikk time hos gyn på majorstuen dagen etter. hos han jeg går til nå. hadde en hos privat jordmor (8 uker) pga blodansamling gyn jeg har nå fant og han ikke hadde ledig på en stund. visste ikke da at de hadde akutt timer :p hadde hos privat jordmor ( 9 uker) jeg hadde riesmerter den natten. dette var jo luftsmerter etter at jeg spiste kål dagen før. fikk akutt time hos en annen gyn der jeg går (10 uker) pga blødning. og hadde siste ul 11+2 da jeg var så redd for magesmertene mine. fikk samme gyn som akutt timen. de er veldig flinke :) skal ha en ul på fredag nå også får vi se om vi skal la lille gullklumpen være i fred til oul <3 har jo hatt ul hver uke siden uke 7, men for meg har det vært viktig og ikke noe for moroskyld

Ser dårlig ut. Egentlig litt tidlig med lur ifht når første var men ellers blir den for sen og da har jeg leven i kveld
Må jo prøve å unngå det også. Når legger han seg for kvelden?

Sjelden jeg kjøper det altså. Er til pynt av pepperkaker og andre kaker :)
Kjøper en pose nå og da jeg, syns det er fryktelig godt å gomle litt nå og da :)

Back
Topp