Skravletråd desember

slet aldri med magesmerter med henne så det har vært litt skummelt og har hatt små blødninger i starten. men alt bra nå :) ja :D hun går fulltid men jeg er bare på tiltak en dag i uken så kan levere og hente som jeg vil. leverer som regel 09:30 senest og henter 15:30 da får hun fult utbytte av bhg :D
Skjønner den. Følges heldigvis veldig godt opp virker det som :)
Hvor ofte har du ul?
Greit å få utbytte av barnehagen, men at man er litt fleksibel og har god tid på morningen også:)

Var de jeg tenkte på ja:)
Da får jeg vel ikke smakt dem på en stund:p
Dem fins i noen spesial godtebutikker, som for eksempel Dropsen på Strømmen storsenter, og man kan bestille fra Sverige

God dag ;) planer for dagen ?

Her skal mamma gå tur med snuppa så jeg får tatt en løpetur, også er det oppsetting av ukesmeny, og handling.

Er også ferdig med husvasken for i dag :D
slappe av og vente med at N skal våkne fra duppen sin :) hjemme med litt magevondt og hun er sliten idag. i morgen skal henne i bhg :D

Haha :p men du er fornøyd med han? Rart det at mange av de private gynekologene også jobber på sykehuset ved siden av. Gynekologen min jobber f.eks som overlege på ahus!
dette er offentlig :) ja han er veldig flink :) sethi på lørenskog?

Da er jeg ferdig med å sløve på sofaen. Fikk duppa litt, men mesteparten av tiden gikk til å halvveis se på god morgen norge. :p
Hva er planen deres idag? Jeg klør i fingrene etter å shoppe litt. :o
Jeg har planer om å pakke inn litt gaver :)
Akkurat nå sløver jeg på sofaen selv :p

Da var det å prøve å lure inn en liten dupp siden den første ikke var noe særlig å skryte av

Back
Topp