Tror ikke jeg har smakt dem. Selges de i butikken?Men de med sjokolade er jo best! De i brun pose ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg har smakt dem. Selges de i butikken?Men de med sjokolade er jo best! De i brun pose ❤
Det var jo en god pris daJa,lata som jeg ikke så prisen når jeg betalte
I fjor pynta vi alle pepperkakene med sånne 17 mai nonstop. Var på tilbud i oktober så jeg kjøpte 2 poser for kun 10 kr stykke![]()
Den uten nøtter syns ikke jeg er så gode. Da tror jeg at jeg foretrekker non stop uten å ha spist for å sammenligne.Elsker dem, og må ha de uten nøtter
jeg føler meg nesten ikke gravid mer så det er litt skummelt for meg daVeldig greit å slippe det ja
Hvordan er formen nå da?
Det lurer jeg også påHæ? Går det an å ikke like m&m? Har du prøvd både de med sjokolade inni og de med nøtter?
Tror ikke jeg har smakt de uten nøtter altså..Elsker dem, og må ha de uten nøtter
Ja, og enda finere for pengebokenDet var jo en god pris da
Fint med litt farger da![]()
jeg tror detOi, det var tidlig time! Han skal vel kanskje videre på jobb etterpå?![]()
Skal ikke være like lett bestandig.jeg føler meg nesten ikke gravid mer så det er litt skummelt for meg daandre hadde priset dette høyt. jeg er trøtt og små kvalm med masse murring og uten miniform og hensyn til luft sterke luftsmerter. veldig hormonell og masse cravlings
glad jeg kan ta meg av jenta mi mens jeg er gravid <3 bekkenet styrer seg selv, men det er ikke så ille enda
![]()
Ikke i Norge (M&M's ikke sant)Tror ikke jeg har smakt dem. Selges de i butikken?
Det har du rett iJa, og enda finere for pengeboken![]()
Var de jeg tenkte på jaIkke i Norge (M&M's ikke sant)
Haha, mulig det? Han har godt sovehjerte iallefall!Har vi samme samboer?for her våknet jeg også opp av at alarmen ringte.
slet aldri med magesmerter med henne så det har vært litt skummelt og har hatt små blødninger i starten. men alt bra nåSkal ikke være like lett bestandig.
Veldig greit å være i form til å være mye med storesøster da
Hun går fulltid i barnehagen eller?
Hahajeg tror dethan jobber med fostermedisin på riksen
hadde han på oppfølging der med N når jeg gikk gravid med henne
synes det var litt rart å se han igjen, men det var først når en annen gyn sa at han jobber der at det slo meg. han het jo samme som legen på riksen
![]()
Åh, nei det er mulig.. jeg pleier å hamstre på taxfreeTror ikke jeg har smakt dem. Selges de i butikken?
NeiSånn apropos nonstop og M&M's..
Syns dere de forskjellige fagene smaker forskjellig?