Skravletråd desember

Ja,lata som jeg ikke så prisen når jeg betalte :p
I fjor pynta vi alle pepperkakene med sånne 17 mai nonstop. Var på tilbud i oktober så jeg kjøpte 2 poser for kun 10 kr stykke :p
Det var jo en god pris da:)
Fint med litt farger da;)

Veldig greit å slippe det ja:)
Hvordan er formen nå da?
jeg føler meg nesten ikke gravid mer så det er litt skummelt for meg da :p andre hadde priset dette høyt. jeg er trøtt og små kvalm med masse murring og uten miniform og hensyn til luft sterke luftsmerter. veldig hormonell og masse cravlings :) glad jeg kan ta meg av jenta mi mens jeg er gravid <3 bekkenet styrer seg selv, men det er ikke så ille enda :)

Oi, det var tidlig time! Han skal vel kanskje videre på jobb etterpå? :p
jeg tror det :p han jobber med fostermedisin på riksen :) hadde han på oppfølging der med N når jeg gikk gravid med henne :) synes det var litt rart å se han igjen, men det var først når en annen gyn sa at han jobber der at det slo meg. han het jo samme som legen på riksen :p

jeg føler meg nesten ikke gravid mer så det er litt skummelt for meg da :p andre hadde priset dette høyt. jeg er trøtt og små kvalm med masse murring og uten miniform og hensyn til luft sterke luftsmerter. veldig hormonell og masse cravlings :) glad jeg kan ta meg av jenta mi mens jeg er gravid <3 bekkenet styrer seg selv, men det er ikke så ille enda :)
Skal ikke være like lett bestandig.
Veldig greit å være i form til å være mye med storesøster da:)
Hun går fulltid i barnehagen eller?

God dag ;) planer for dagen ?

Her skal mamma gå tur med snuppa så jeg får tatt en løpetur, også er det oppsetting av ukesmeny, og handling.

Er også ferdig med husvasken for i dag :D

Skal ikke være like lett bestandig.
Veldig greit å være i form til å være mye med storesøster da:)
Hun går fulltid i barnehagen eller?
slet aldri med magesmerter med henne så det har vært litt skummelt og har hatt små blødninger i starten. men alt bra nå :) ja :D hun går fulltid men jeg er bare på tiltak en dag i uken så kan levere og hente som jeg vil. leverer som regel 09:30 senest og henter 15:30 da får hun fult utbytte av bhg :D

jeg tror det :p han jobber med fostermedisin på riksen :) hadde han på oppfølging der med N når jeg gikk gravid med henne :) synes det var litt rart å se han igjen, men det var først når en annen gyn sa at han jobber der at det slo meg. han het jo samme som legen på riksen :p
Haha :p men du er fornøyd med han? Rart det at mange av de private gynekologene også jobber på sykehuset ved siden av. Gynekologen min jobber f.eks som overlege på ahus!

Da er jeg ferdig med å sløve på sofaen. Fikk duppa litt, men mesteparten av tiden gikk til å halvveis se på god morgen norge. :p
Hva er planen deres idag? Jeg klør i fingrene etter å shoppe litt. :o

Back
Topp