Lykke til og sov godt!Da var det å prøve å lure inn en liten dupp siden den første ikke var noe særlig å skryte av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til og sov godt!Da var det å prøve å lure inn en liten dupp siden den første ikke var noe særlig å skryte av
Satser på detHåper det blir litt søvn nå da![]()
Absolutt! Anbefales!Jeg får høre med noen som skal på reise da![]()
M&Ms syns jeg smaker likt, men er stor forskjell på nonstoppene! Liker selv best rød eller svart. De verste er de grønne.Sånn apropos nonstop og M&M's..
Syns dere de forskjellige fagene smaker forskjellig?
Har vel rundt 15 gaver igjen nå tror jegDigg! Har du mange gaver å pakke inn?
Nei, igrunn ikke.. :/Det har du rett i
Non stop er jo ikke veldig billig.
TakkLykke til og sov godt!
Den forsvinner først herMmmm... Rød
Åh,shoppe. Hva skal du ha?Da er jeg ferdig med å sløve på sofaen. Fikk duppa litt, men mesteparten av tiden gikk til å halvveis se på god morgen norge.
Hva er planen deres idag? Jeg klør i fingrene etter å shoppe litt.![]()
Aner egentlig ikke. Putter for mange i munnen på en gangSånn apropos nonstop og M&M's..
Syns dere de forskjellige fagene smaker forskjellig?
Det kan vel bli litt lenge ja. Håper han er enig med deg daSatser på det. Syns det er litt lenge å gå fra 10.45 til kvelden uten lur. På lørdag var han våken fra 13 til han sovnet rundt 18.15. Da var han trøtt i 16 tiden
Jeg får prøve å huske på detAbsolutt! Anbefales!
Sjelden jeg kjøper det altså. Er til pynt av pepperkaker og andre kakerNei, igrunn ikke.. :/
Kjøpt dem på Dropsen på Strømmen storsenter en gang i blant ellers så hanstrer jeg på Taxfree.❤❤❤
Har du kjøpt de noe annet sted enn på taxfree?har ikke sett de i butikkene her
![]()
Ser dårlig ut. Egentlig litt tidlig med lur ifht når første var men ellers blir den for sen og da har jeg leven i kveldDet kan vel bli litt lenge ja. Håper han er enig med deg da![]()
jaSkjønner den. Følges heldigvis veldig godt opp virker det som
Hvor ofte har du ul?
Greit å få utbytte av barnehagen, men at man er litt fleksibel og har god tid på morningen også![]()
Må jo prøve å unngå det også. Når legger han seg for kvelden?Ser dårlig ut. Egentlig litt tidlig med lur ifht når første var men ellers blir den for sen og da har jeg leven i kveld
Kjøper en pose nå og da jeg, syns det er fryktelig godt å gomle litt nå og daSjelden jeg kjøper det altså. Er til pynt av pepperkaker og andre kaker![]()
Så du driver også å sorterer og spiser en og en fargeDen forsvinner først her![]()
Ah, selvfølgelig kan de også kjøpes i Sverige jaKjøpt dem på Dropsen på Strømmen storsenter en gang i blant ellers så hanstrer jeg på Taxfree.
Du kan også bestille her
http://maxgodis.se/