Ja, det er mye lettere! Du får sove godt!Kjenner øynene begynner å sige igjen her nå. Kan være at kvalmen ble litt mildere etter en halv pakke ritz, det er lettere å sove da når jeg ikke er så kvalm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er mye lettere! Du får sove godt!Kjenner øynene begynner å sige igjen her nå. Kan være at kvalmen ble litt mildere etter en halv pakke ritz, det er lettere å sove da når jeg ikke er så kvalm![]()
det håper jeg virkeligJa så nå krysser jeg fingrer for at sykdom og/eller tenner ikke setter en stopper for fremgangen :-D
liker det! Her blir det nok neppe tid til duppLegger alt til rette for at det skal skje ja!![]()
det tror jeg gjerneJepp. Tantungen min har gått i klasse med ham, hun mener han er sånn til vanlig og.![]()
Masse god bedringHar blitt syk![]()
Håper kvalmen forsvinner snart, snuppa. ♡Kjenner øynene begynner å sige igjen her nå. Kan være at kvalmen ble litt mildere etter en halv pakke ritz, det er lettere å sove da når jeg ikke er så kvalm![]()
Har vi samme samboer?God morgen! Våknet av sambos alarm, klarer ikke sovne igjen. Godt jeg ikke skal noe spesielt, 3 timers søvn er lite for meg, haha.har dere sovet godt?
Våken enda, men takkSov godt
Takk, håper bare jeg får sove snart daJa, det er mye lettere! Du får sove godt!![]()
Tusen takkMasse god bedring
Huff ja,håper jeg og.. er ikke så intense nå som før da heldigvisHåper kvalmen forsvinner snart, snuppa. ♡
Wow så braMini sov til 7 idag:-O.
Kanskje noe er på gang da.Jeg lå våken med maserier. Sovnet til slutt igjen for så å bli vekt av alarmen til samboeren. Sovnet igjen, og nå må jeg stå opp for å få eldste på skolen. Blæ.
Sov godtTusen takkGår og finner senga igjen jeg
![]()
Det er godtHuff ja,håper jeg og.. er ikke så intense nå som før da heldigvis![]()
Jeg og Musemor er nok eldstHer er mange eldre enn det![]()
Takk for detVelkommen hjem!![]()
Godt å høreNope. Men han er i det minste på vei!![]()
Uff så KjedeligtKastet opp siden klokken 04.00 og har feber![]()