Hade så mye maizena hemma. Tenkte bruka det Upp. Men får væl køpa potetmel daMaizena er vel maismel og potetmel er jo..potetmel. Kan godt være det går an å bruke om hverandre, det vet jeg faktisk ikke! :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hade så mye maizena hemma. Tenkte bruka det Upp. Men får væl køpa potetmel daMaizena er vel maismel og potetmel er jo..potetmel. Kan godt være det går an å bruke om hverandre, det vet jeg faktisk ikke! :O
God natt sov gottNå er det natta for meg og! Vi skravles i morgen, damer! Sove godt! ❤
Tror jeg ville ha kjøpt potetmel for å være på den sikre siden, ja.Hade så mye maizena hemma. Tenkte bruka det Upp. Men får væl køpa potetmel da
Natta sov gottNatta flotte damer![]()
Japp takk skall gjøra detTror jeg ville ha kjøpt potetmel for å være på den sikre siden, ja.
Det er ikke det samme.Dere damer er maizena og potetmel de samma. Menar eg bruka maizena istællet før potetmel i kakor?
GodmorgonDet er ikke det samme.
Maizena er av mais, potetmel av... Potet.
Mulig du kan bruke det i kake likevel, aldri tenkt tanken.
Ja nå håper jeg det løsner herjuhuuudet må feires
![]()
Har gitt gubben streng beskjed at det skal vi ha når vi får oss noe eget. Han ser ikke poenget da.åh. Det har jeg savnet mange ganger.
Da er vi 2Kænner meg gammal her, alla er liksom
Under 30 år
Kanskje det skjer idag?Jeg lå våken med maserier. Sovnet til slutt igjen for så å bli vekt av alarmen til samboeren. Sovnet igjen, og nå må jeg stå opp for å få eldste på skolen. Blæ.