natta!Nå damer, tar daim nattsov godt
) skravles I morgen
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
natta!Nå damer, tar daim nattsov godt
) skravles I morgen
)
Sooov godtNå damer, tar daim nattsov godt
) skravles I morgen
)
Han er så seg. Har god tid . Eg sier att Jan slæppar på føtterna mens eg er en reser å får gjort tingEr han veldig treg når dere skal ting?
Såpass [emoji14] heheJeg er større nå enn 17 uker med N [emoji14]
Mannen kom plutselig hjem, så jeg lot dere i stikken! :OYaysupertrioen
![]()
Uff. Det er slitsomtHan er så seg. Har god tid . Eg sier att Jan slæppar på føtterna mens eg er en reser å får gjort ting
Godt han kom seg hjemMannen kom plutselig hjem, så jeg lot dere i stikken! :O
Skall du Camilla!?Jeg bor I Sør Trøndelag. Men du kan jo bli meg camilla hit
Etter jul eller?.)
Jepp. Tantungen min har gått i klasse med ham, hun mener han er sånn til vanlig og.ja. Han virka så koselig![]()
Natta sov gottNå damer, tar daim nattsov godt
) skravles I morgen
)
Jeg skal jo bruke tøybleier tenkte jeg, så jeg er veldig interessert i sånne vanntette poser til å ha brukte i! Både til on the go, og til å ha hengende hjemme.bleieetui skal jeg lagetenker på en slags vanntett mappe og til å ha f.eks brukte bleier i når man er på tur.
Eventuelt bleieetui med vanntett som kan brukes til begge deler![]()
Gjrrne skyt ut flere ideer![]()
Jeg og! Min kom faktisk hjem! :ODatt bort litt jeggubbis ville ha oppmerksomhet
![]()
Maizena er vel maismel og potetmel er jo..potetmel. Kan godt være det går an å bruke om hverandre, det vet jeg faktisk ikke! :ODere damer er maizena og potetmel de samma. Menar eg bruka maizena istællet før potetmel i kakor?
God nattNå damer, tar daim nattsov godt
) skravles I morgen
)
Så bra !Jeg og! Min kom faktisk hjem! :O
God nattNatta flotte damer![]()
Skravles i morgenNå er det natta for meg og! Vi skravles i morgen, damer! Sove godt! ❤