Ånei.Har blitt syk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei.Har blitt syk![]()
Må bare få ungene avgårde, så tar jeg en hjemmefødselKanskje det skjer idag?![]()
Kastet opp siden klokken 04.00 og har feberÅnei.hvordan syk?
Hadde vært så mye enklere hvis man fikk time.Må bare få ungene avgårde, så tar jeg en hjemmefødselstyrerte altså, når man aldri vet når fødselen starter.
Ånei, har du fått den styggedommen?Kastet opp siden klokken 04.00 og har feber![]()
Føler meg helt elendig. Iskald ene øyeblikket og føler jeg koker det neste. Sjefen virker ikke særlig blid heller. Er jo bare 1 måned siden jeg var vekke i 2 uker pga operasjonÅnei, har du fått den styggedommen?du har min fulle sympati! God bedring!
Det har du lov til, han må jo få litt oppmerksomhetMannen kom plutselig hjem, så jeg lot dere i stikken! :O
Han kan ta seg en bolle! Man styrer ikke når man blir syk. Og tviler på at han hadde syntes det var bedre om du kom på jobb og smitta alle de andre.Føler meg helt elendig. Iskald ene øyeblikket og føler jeg koker det neste. Sjefen virker ikke særlig blid heller. Er jo bare 1 måned siden jeg var vekke i 2 uker pga operasjon![]()
Må til av og til. Var god og sliten når han kom hjem.Det har du lov til, han må jo få litt oppmerksomhet![]()
Hun er ikke en person som viser særlig mye forståelse desverreHan kan ta seg en bolle! Man styrer ikke når man blir syk. Og tviler på at han hadde syntes det var bedre at du kom på jobb og smitta alle de andre.![]()
smaart. Det kan jeg jo faktisk lageJeg skal jo bruke tøybleier tenkte jeg, så jeg er veldig interessert i sånne vanntette poser til å ha brukte i! Både til on the go, og til å ha hengende hjemme.sier ifra hvis jeg kommer på mer!
Samme her... arg. Har sovet 5 timer jeg da,men det er alt for lite for meg som vanligvis sover 8-10 timer for tia. Nekter å stå opp i håp om at jeg plutselig sovnerGod morgen! Våknet av sambos alarm, klarer ikke sovne igjen. Godt jeg ikke skal noe spesielt, 3 timers søvn er lite for meg, haha.har dere sovet godt?
Nei, tydeligvis! Grusomt med slike sjefer. Burde være et minstekrav for empati for å få lov til å få en lederstilling.Hun er ikke en person som viser særlig mye forståelse desverre
Å neiHar blitt syk![]()
Det er ekstra godt daMå til av og til. Var god og sliten når han kom hjem.![]()
Hmm. Jeg tenker pose med glidelås er det tetteste? Men kunne hatt etui til å ha ny i og, forsåvidt.smaart. Det kan jeg jo faktisk lageville du hatt et etui eller pose on the go?
![]()
Jeg og trenger 8-10 timer, men skjer ikke for tiden. Sover dårligere jo mer magen vokser.Samme her... arg. Har sovet 5 timer jeg da,men det er alt for lite for meg som vanligvis sover 8-10 timer for tia. Nekter å stå opp i håp om at jeg plutselig sovner![]()
Kjenner jeg blir litt bekymret siden det er meningen vi skal skrive forlengelse av arbeidsavtalen min denne måneden, men hadde ikke klart å gå på jobb i dag uansett hvor mye jeg hadde ønsket detNei, tydeligvis! Grusomt med slike sjefer. Burde være et minstekrav for empati for å få lov til å få en lederstilling.![]()
åh, det er en annen sakSpørs om det varer til jul dahoho!
det hadde jo vært fantastiskJa nå håper jeg det løsner her![]()