Skravletråd desember

Ånei, har du fått den styggedommen? :o du har min fulle sympati! God bedring!
Føler meg helt elendig. Iskald ene øyeblikket og føler jeg koker det neste. Sjefen virker ikke særlig blid heller. Er jo bare 1 måned siden jeg var vekke i 2 uker pga operasjon :(

Føler meg helt elendig. Iskald ene øyeblikket og føler jeg koker det neste. Sjefen virker ikke særlig blid heller. Er jo bare 1 måned siden jeg var vekke i 2 uker pga operasjon :(
Han kan ta seg en bolle! Man styrer ikke når man blir syk. Og tviler på at han hadde syntes det var bedre om du kom på jobb og smitta alle de andre. ;)

Han kan ta seg en bolle! Man styrer ikke når man blir syk. Og tviler på at han hadde syntes det var bedre at du kom på jobb og smitta alle de andre. ;)
Hun er ikke en person som viser særlig mye forståelse desverre

Jeg skal jo bruke tøybleier tenkte jeg, så jeg er veldig interessert i sånne vanntette poser til å ha brukte i! Både til on the go, og til å ha hengende hjemme. :) sier ifra hvis jeg kommer på mer!
smaart. Det kan jeg jo faktisk lage :) ville du hatt et etui eller pose on the go?:)

God morgen! Våknet av sambos alarm, klarer ikke sovne igjen. Godt jeg ikke skal noe spesielt, 3 timers søvn er lite for meg, haha. :p har dere sovet godt?
Samme her... arg. Har sovet 5 timer jeg da,men det er alt for lite for meg som vanligvis sover 8-10 timer for tia. Nekter å stå opp i håp om at jeg plutselig sovner :p

Samme her... arg. Har sovet 5 timer jeg da,men det er alt for lite for meg som vanligvis sover 8-10 timer for tia. Nekter å stå opp i håp om at jeg plutselig sovner :p
Jeg og trenger 8-10 timer, men skjer ikke for tiden. Sover dårligere jo mer magen vokser. :p
Nå har jeg lagt meg på sofaen med dyna, har på god morgen norge i bakgrunnen, og satser på å plutselig bli veldig trøtt. :p

Nei, tydeligvis! Grusomt med slike sjefer. Burde være et minstekrav for empati for å få lov til å få en lederstilling. :(
Kjenner jeg blir litt bekymret siden det er meningen vi skal skrive forlengelse av arbeidsavtalen min denne måneden, men hadde ikke klart å gå på jobb i dag uansett hvor mye jeg hadde ønsket det

Back
Topp