Vi er mange da så rolig blir det ikkeHåper det blir litt roligere i jula da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er mange da så rolig blir det ikkeHåper det blir litt roligere i jula da![]()
tusen takkSå utrolig flink*misunne* kan ikke noe håndarbeid
![]()
Det er noe annet.Kalles de noe annet på norsk tro? Mormor pleide å bake noe som lignet, bare med et sånt gaffelmerke på toppen. Vet ikke hva som var i dem da, og husker ikke helt hva det heter. Sandnøtter kanskje?
håper på detKrysser fingrene for at miniform gjør at jeg kan sove om en times tid![]()
vet ikke. Men det er de jeg mener. Trykker med gaffel på toppen. Edit: mamma sier det heter serinakakerKalles de noe annet på norsk tro? Mormor pleide å bake noe som lignet, bare med et sånt gaffelmerke på toppen. Vet ikke hva som var i dem da, og husker ikke helt hva det heter. Sandnøtter kanskje?
juhuSå ble det han da![]()
jaaSå koselig, har en nevø på 5 han fikk tuppa mi på 3 til å spise kattemat![]()
ja. Han virka så koseligHeide på eilev av han og marte. Koselig at han vant!
bleieetui skal jeg lageStellematte, gulpekluter, smekker, etui til våtservietter, etui til bleier, hmmm. Må tenke litt.![]()
Er det natta nå??Har lagt meg i senga
Vi begynner å bli god på det I toDet er vi vant til![]()
Hehejuhuhadde ei ekstastisk mor i sofaen som jubla ekstra høyt
![]()
Kjempe snurtjaahun er bare herlig
what?? Tippe tuppa ble snurt?
![]()
JaVi begynner å bli god på det I to![]()
Kravstor mann altsåDatt bort litt jeggubbis ville ha oppmerksomhet
![]()
Får hoppas att smerterna er bortaJeg er hermen håper jeg kan sove! Vært smertefri kun noen anfall her og der
lover godt, men tørr ikke juble enda
![]()