Kom og klipp megFrisør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom og klipp megFrisør![]()
trooor ikke det er helt det samme, prøvd å google det?Dere damer er maizena og potetmel de samma. Menar eg bruka maizena istællet før potetmel i kakor?
Jeg og... er på badet nå daKaaanskje man burde sove snartopp tidlig som vanlig regner jeg med
![]()
ligger i senga mens gubben gir frøkna nattflaskaJeg og... er på badet nå da![]()
Hon din e væl oppe halv 6 hon!!Kaaanskje man burde sove snartopp tidlig som vanlig regner jeg med
![]()
uff. Håper ikke den dårlige perioden er på vei igjenHade en periode i børja eg spiste hver time asså før eg blev så dårlig. Då blev det bedre, nå kænns det som eg er på vei tillbacks igjen
Eg ligger i sængen mens mannen betalar fakturerligger i senga mens gubben gir frøkna nattflaska![]()
tror det smaker godt med kremkakao høres godt ut![]()
sov med bare sengetrekker. Uten dyne. Det måtte ofte jeg gjøreSovnet, men våknet av en hostekule. Nå ligger jeg og kjenner på at lillebror hikker i magen. måtte selvfølgelig opp en tur og tisse.. og nå er jeg vaarm igjen. I morgen ryker flanellsengetøyet av, det er sikkert og visst. Kunne godt ha sovet med vinduet åpent, men mannen synes det blir for kaldt.
Nei uff hoppas ikkje det . De sliter på meguff. Håper ikke den dårlige perioden er på vei igjen
litt sent å unnagjøre regnskpet ?Eg ligger i sængen mens mannen betalar fakturer![]()
det skjønner jeg absoluttNei uff hoppas ikkje det . De sliter på meg
åååh. Ikke frist meg datror det smaker godt med krem![]()
Gjerne det, men det blir litt langt...Kom og klipp meg![]()
Kjekt med en sånn gubbeligger i senga mens gubben gir frøkna nattflaska![]()
nei gud det håper jeg ikke :OHon din e væl oppe halv 6 hon!!
kan sende over littåååh. Ikke frist meg da![]()
Ikkje før han. Har alltid god tid hanlitt sent å unnagjøre regnskpet ?![]()
Som mannfolk flest...Ikkje før han. Har alltid god tid han![]()