jeg ogGleder meg til kamp!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg ogGleder meg til kamp!![]()
Heide på eilev av han og marte. Koselig at han vant!eilev. Enn du?
HahahaHehe.. si at da kan han gi deg ring på fingeren i det minste, så slipper du alle de innpåslitne beilerne![]()
Spist opp altJa ja. Du har ikkje rester av tacobaguett å senda meg ?
Det hørtes heilt rart ut!
Brukte feriepenger og sånnOj, imponerende. Jeg hadde ikke spart opp mye som 19åring![]()
Stellematte, gulpekluter, smekker, etui til våtservietter, etui til bleier, hmmm. Må tenke litt.uuh. Kult dahadde vært gøy å laga litt ulike saker og forsøkt å selge
![]()
Hva kunne du tenkt deg i en slik butikk?
nei nei. Sånn er detMen ble ikke sånn i dag heller![]()
Haha.. hyggelig da... min eldste klarte det fint på egenhånd. Hun var dog mye mindre, under året.. Har en video som pappaen filmet hvor hun ligger rett ved kattematen med hånden nedi skålen.Så koselig, har en nevø på 5 han fikk tuppa mi på 3 til å spise kattemat![]()
tusen takkSå utrolig flink du er
Min samboer er elektrikker utdannet. Så sånt tull har vi heldigvis ikke hjemmeJepp.
Luuuuuuurer forresten på om mannen kom frem til at det slo av og på strømmen i takpunktet når jeg tenker meg om, eller noe sånt noe. Men ja, det var en absolutt merkelig løsning. Helt nede ved gulvet.
ikke vært noe treg her.Nei, nei, nei.
Nå må ikke BV bli treg, jeg ønsker å nå 600 før oppdateringen om 10 minutter
hoho. Jeg håper jeg aldri kommer i denJa, helt ekstremt også. Kjenner at jeg håper at det er lenge til overgangsalderen![]()
Fyller en baguett med tacokjøttdeig, salsasaus og ost og steke i ovnen, så hadde jeg salat ved siden avDu må fortelle meg hvordan du lager det)
ja hun skal detSkal hun overnatte? Så kjekt![]()
Hvor mye ble det på?Brukte feriepenger og sånnskal innrømme at gubbis betalte det meste
han hadde på daværende tidspunkt 2 leiligheter og fast jobb. Hadde fast jobb i tillegg til studiene
![]()
hoho, skjønner ikke hva du snakker omDet kom fra rette personen![]()
![]()
Gjør ikke alle det da? Mer eller mindre..hoho. Jeg håper jeg aldri kommer i denhater hetetokter
tar sin tid altså. Langvarig julebordNope.
Men han er på vei. Prøver iallefall, må kjøre en omvei.