Skravletråd desember

:goodnight "I`am going home"

Det hørtes heilt rart ut!

Jepp.

Luuuuuuurer forresten på om mannen kom frem til at det slo av og på strømmen i takpunktet når jeg tenker meg om, eller noe sånt noe. Men ja, det var en absolutt merkelig løsning. Helt nede ved gulvet.

uuh. Kult da :) hadde vært gøy å laga litt ulike saker og forsøkt å selge :)
Hva kunne du tenkt deg i en slik butikk?
Stellematte, gulpekluter, smekker, etui til våtservietter, etui til bleier, hmmm. Må tenke litt. :)

Så koselig, har en nevø på 5 han fikk tuppa mi på 3 til å spise kattemat :p
Haha.. hyggelig da... min eldste klarte det fint på egenhånd. Hun var dog mye mindre, under året.. Har en video som pappaen filmet hvor hun ligger rett ved kattematen med hånden nedi skålen.

"L, hva gjør du?" spør han.
Hun snur seg, med tidenes mest skyldige uttrykk i ansiktet og hånden i munnen.
"Du spiser vel ikke kattemat? Smaker det noe godt da?"
Enda mer skyldig uttrykk i ansiktet.

Haha.. Usjameg. Ble med den ene gangen.

En venninne av meg fikk helt spader da datteren hennes på 2 hadde fått i seg kattemat hos et annet vennepar. Hun var redd det var farlig for ungen, i tillegg til at hun nesten brakk seg av kattematånden til datteren :p

Jepp.

Luuuuuuurer forresten på om mannen kom frem til at det slo av og på strømmen i takpunktet når jeg tenker meg om, eller noe sånt noe. Men ja, det var en absolutt merkelig løsning. Helt nede ved gulvet.
Min samboer er elektrikker utdannet. Så sånt tull har vi heldigvis ikke hjemme :p

Du må fortelle meg hvordan du lager det :))
Fyller en baguett med tacokjøttdeig, salsasaus og ost og steke i ovnen, så hadde jeg salat ved siden av ;)

Back
Topp