Nope. Men han er i det minste på vei!Så kjipt dafortsatt ikke hjemme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope. Men han er i det minste på vei!Så kjipt dafortsatt ikke hjemme?
Så utrolig flinkjeg syrvanntett stellematte, smekker, gulpekluter, spisesmekker, toalett og sminkemapper til nå
![]()
føler deg yngre?31 kan ikkje tro selv att eg er 31 år
Nam, det er snadderFikk oksesteik![]()
Hihi, nei arbeidsgiver spanderer matenMå dere også betale selv?![]()
JaSå stusselig da![]()
Høres ut som huset jeg bodde i før. Forrige eier var tydeligvis full av "fikse" ideer. Vi endte opp med å slå opp en god del smartpanel for å dekker over.
En annen kollega ble enda mer ukomfortabel på en jobbfest. Vi var flere som danset, da hun kom og eglet seg skikkelig innpå hamHun er typen som nok alltid har brukt utseendet sitt for det det er verdt. Kollegaen vår er ganske konservativ av seg, og ble skikkelig brydd.
Haha! Sorry, er bare jeg som er i 30 årskrisen! Jeg har alltid følt meg så ung, og aldri hatt helt styr på hvor mange år jeg er.. og plutselig er jeg straks 30!![]()
Sopot har jeg aldri hørt omDer var fint, men var mye finere i Sopot![]()
Klart jeg gjørBra du synes det![]()
Godt?Hadde ikke vært godt om vi ikke gjorde det for snart 7 år siden![]()
Aha ok daHaha, manglet 3 på 1200![]()
Hvorfor bytter du??Takk takkskal fjerne parantesen og bytte bilde og. Men kan ikke gjøre alt på en dag
blir full forvirring da
Gitt opp jeg og. Samboere i 7år. Synes liksom det er på tide jegIkke min heller. Bare vært samboere i 5 år da, men han har gooooood tid. Jeg har gitt opp, tror ikke jeg gidder å gifte meg lenger dersom han spør.![]()
Jeg har sagt til samboeren min at jeg nekter å gifte meg når jeg er 40. Da lar jeg heller væreIkke min heller. Bare vært samboere i 5 år da, men han har gooooood tid. Jeg har gitt opp, tror ikke jeg gidder å gifte meg lenger dersom han spør.![]()
Ja,eller jeg ble 2 det året vi giftet oss, så er 8 år I marsSå koselig! Noen ganger bare vet man det er rett! Snart 10 års jubileum da!![]()
Ja det synes jeg ogsåDet var jo supert![]()
Trenger litt forrandringHvorfor bytter du??![]()
Men det ble ikke hele dagenHørtes behagelig ut![]()
Yeei så braTar meg en aldri så liten seiersdans og ett klapp på skulderen for at mini har sovnet selv i egen seng i kveld. Hurra!!
.