Vi landet nettopp og har 20 min hjem i bilNope.kaaaan være veien åpner klokka 6, hvis ikke må han bli der til i morgen. Håper fader det var verdt det, gå glipp av jobb og alt.
Er dere kommet trygt hjem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi landet nettopp og har 20 min hjem i bilNope.kaaaan være veien åpner klokka 6, hvis ikke må han bli der til i morgen. Håper fader det var verdt det, gå glipp av jobb og alt.
Er dere kommet trygt hjem?
Vi har vært sammen i 7år, men min vil ikke gifte segJeg var 18,han 24. Hadde kjent hverandre 4 år da vi ble kjærester![]()
Ja hoppas detTakk, håper det holder på resten av mnd![]()

Så kjipt daGuriland så trøtt jeg er idag! Sover så dårlig når mannen ikke er hjemme, det er helt fryktelig.![]()
Det var jo supertTok 3 pallplasser
Eg var 20 år nær eg gifta megJepp , det var det![]()
Hørtes behagelig utTror aldri jeg har gått i pysjbuksen en hel søndag før.
Her er mange eldre enn det31 år![]()
Hadde ikke vært godt om vi ikke gjorde det for snart 7 år sidenVi har vært sammen i 7år, men min vil ikke gifte seg![]()
Lurt å nevne det jaJa kanske det. Skall på kontroll imon får ta det Upp med legen
Så koselig! Noen ganger bare vet man det er rett! Snart 10 års jubileum da!1 år og 3 mndmen hadde kjent hverandre i 4 år før vi ble kjærester
![]()
Velkommen hjem!Vi landet nettopp og har 20 min hjem i bil![]()
Neida, men hadde så lystMå ikke slite deg helt ut da! Husker jeg følte meg så frisk og rask etter forrige fødsel at jeg dro på et kjøpesenter for å ordne ting sammen med mamma. Endte opp med å måtte sette meg ned, skikkelig dårlig med etterrier fra h..
Helt fantastiskHa ha herlig julebord
Gjør han helt sikkertTror han blir glad![]()
Ikke min heller. Bare vært samboere i 5 år da, men han har gooooood tid. Jeg har gitt opp, tror ikke jeg gidder å gifte meg lenger dersom han spør.Vi har vært sammen i 7år, men min vil ikke gifte seg![]()
Så stusselig daHerlig julebordmannen har ikke julebord han
Syns det er topp å se på brudebildet av meg selv, ikke en rynke i fjeset og 10 kg lettereEg var 20 år nær eg gifta meg![]()
Var det jaVar du på julebord i går?