Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
FarmenHva prater dere om nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FarmenHva prater dere om nå?
Jepp, han har så. Eller, har iallefall ikke fått så mye skjermtid som visse andre.Øystein har vært sykt anonym der inne!![]()
Han har ikke laga like mye dramaJepp, han har så. Eller, har iallefall ikke fått så mye skjermtid som visse andre.![]()
Det er hvertfall kjiptOg kjipt hvis han mister en arbeidsdag og, det betyr at den må jobbes inn igjen.
Ordner seg nok. Men bare irriterende.![]()
He he skikkelig skuffendeBlir lave annonseinntekter for Tv2 i år.![]()
Nei, snill og rolig! Hvem heier du på?Han har ikke laga like mye drama![]()
Neida, er her fortsatt jegDu er kastet ut av bv resten av dagen; )
Ok, følger ikke med på det, jeg.Farmener flnale i kveld
![]()
*klapp på skuldra*Jippi, så flink![]()
Må dere også betale selv?Hihi
På vår jobb pleier vi å sitte på spiserommet, uten følge, med juletallerken bestilt fra Meny![]()
Der var fint, men var mye finere i SopotGdansk har jeg hørt mye pent om![]()
Takk takkOk, følger ikke med på det, jeg.
Gratulerer med nytt nick forresten
mener der var imorgen en kamp. Men den er mot en liten nasjon som vi regner med å vinne.Blir spennende å følge med iallefall. Når er neste kamp?
hahha. Flott belønningYes bli nog belønning på han ja. Haha kan få en ekstra kopp kaffe![]()
Er fint du gir oss litt tid til å venne oss til det på!Takk takkskal fjerne parantesen og bytte bilde og. Men kan ikke gjøre alt på en dag
blir full forvirring da
Bra! Husker du mot hvem?mener der var imorgen en kamp. Men den er mot en liten nasjon som vi regner med å vinne.
Sykdom har ikke akkurat den beste timingenTakkhar jo ikke tid til det her
![]()
Hva blir ditt nye bilde?Takk takkskal fjerne parantesen og bytte bilde og. Men kan ikke gjøre alt på en dag
blir full forvirring da
In your dreamsJa ja sånn kan det gå.
Blir du borte resten av dagen da ???![]()
Vi skal til mannens bror og hans familieSå braer dere hjemma med jul eller skall dere vekk??