Skravletråd desember

Da blir de siste pepperkakene stekt for i år, om mannene ikke lar meg få bake pepperkake hus *glise*

Eldre egentlig ! For ikke mange jeg kjenner på min alder som har det jeg har liksom :)
Nei då kan eg førstå det. Huskar nær eg jobba i bhg og kolegerna mina ikke trodde eg var 21 år. De måtte se mitt legetimasjon før å bevisa dom.

Vel ja, for hele poenget er å få bort den tapeten som er der, og da må vi ha på noe nytt under evt maling. Den er nemlig hengt opp helt uten peiling, og er derfor slidd, rynket og ikke skikkelig festet i hjørnene. Et av flere "jada, vi bare gidder ikke gjøre det heeeeeelt slikkelig, det er sikkert godt nok å gjøre det sånn"-greier fra forrige eier av huset. Like godt de ikke FAKTISK pusset opp badet, bare slang inn et dusjkabinett tenker jeg. (billigste type sånn ca, og faller nesten fra hverandre, men i det minste får vi tatt badet så vi vet det er tett da)

funker ikke å male over krøllet tapet. Den må av.

Hvorfor jeg vil ha dem på hvert sitt rom, vel, eldstemann er andreklassing og ØNSKER sterkt eget rom, hvor han kan ha legoen sin i fred, og får legge seg til å sove uten at lillesøster på 4,5 skal tulle. Pr nå har de felles soverom og felles lekerom, lekerommet skal de beholde, men noen ting skal de få ned på rommene sine, er planen. Litt enklere når de har med venner hjem, de er på ulike plan og trenger å kunne trekke seg litt tilbake.
Høres ut som huset jeg bodde i før. Forrige eier var tydeligvis full av "fikse" ideer. Vi endte opp med å slå opp en god del smartpanel for å dekker over.

Omg går det an?? Fy . Førstår han verkligen att han blev ukomfortabel .

En annen kollega ble enda mer ukomfortabel på en jobbfest. Vi var flere som danset, da hun kom og eglet seg skikkelig innpå ham :p Hun er typen som nok alltid har brukt utseendet sitt for det det er verdt. Kollegaen vår er ganske konservativ av seg, og ble skikkelig brydd.

Kødder du ? ;P

Jeg er 32 ennå ikke en dag over 24 XD ble litt fornærmett Hahaha

Haha! Sorry, er bare jeg som er i 30 årskrisen! Jeg har alltid følt meg så ung, og aldri hatt helt styr på hvor mange år jeg er.. og plutselig er jeg straks 30! :p

Back
Topp