Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Bra du synes detRandom qoute
Så snill du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du synes detRandom qoute
Så snill du er![]()
WowCa jeg ogsågifta meg da jeg var 19
![]()
Hehe, du er kjempe flink!Ja gikk unna på kjøkkenet i dag mellom bleieskift, kos og amming![]()
Nei då kan eg førstå det. Huskar nær eg jobba i bhg og kolegerna mina ikke trodde eg var 21 år. De måtte se mitt legetimasjon før å bevisa dom.Eldre egentlig ! For ikke mange jeg kjenner på min alder som har det jeg har liksom![]()
Fylte akkurat 27Ser att noen her snakkar om alderfår spør hvor gammel er du?? Bara nyfiken liksom ?
1200, der er jeg nåVad er ditt mål før idag??
Høres ut som huset jeg bodde i før. Forrige eier var tydeligvis full av "fikse" ideer. Vi endte opp med å slå opp en god del smartpanel for å dekker over.Vel ja, for hele poenget er å få bort den tapeten som er der, og da må vi ha på noe nytt under evt maling. Den er nemlig hengt opp helt uten peiling, og er derfor slidd, rynket og ikke skikkelig festet i hjørnene. Et av flere "jada, vi bare gidder ikke gjøre det heeeeeelt slikkelig, det er sikkert godt nok å gjøre det sånn"-greier fra forrige eier av huset. Like godt de ikke FAKTISK pusset opp badet, bare slang inn et dusjkabinett tenker jeg. (billigste type sånn ca, og faller nesten fra hverandre, men i det minste får vi tatt badet så vi vet det er tett da)
funker ikke å male over krøllet tapet. Den må av.
Hvorfor jeg vil ha dem på hvert sitt rom, vel, eldstemann er andreklassing og ØNSKER sterkt eget rom, hvor han kan ha legoen sin i fred, og får legge seg til å sove uten at lillesøster på 4,5 skal tulle. Pr nå har de felles soverom og felles lekerom, lekerommet skal de beholde, men noen ting skal de få ned på rommene sine, er planen. Litt enklere når de har med venner hjem, de er på ulike plan og trenger å kunne trekke seg litt tilbake.
Omg går det an?? Fy . Førstår han verkligen att han blev ukomfortabel .
Kødder du ? ;P
Jeg er 32 ennå ikke en dag over 24 XD ble litt fornærmett Hahaha
Takk de var meg. Ser att eg er en av de nest eldste her inne .Jeg er 28 om noen lurte![]()
![]()
![]()
Haha, manglet 3 på 12003 innlegg? Var det alt?
Wow grattis1200, der er jeg nå![]()
Oi! Så koselig! Hvor lenge hadde dere vært sammen da?Ca jeg ogsågifta meg da jeg var 19
![]()
Hvor gammel er du da?Takk de var meg. Ser att eg er en av de nest eldste her inne .
Jeg var 18,han 24. Hadde kjent hverandre 4 år da vi ble kjæresterWow
Hvor gamle var dere når dere ble sammen?![]()
Var det du som hade gift deg som 19 åring ?Fylte akkurat 27![]()
31 årHvor gammel er du da?![]()
Takk, håper det holder på resten av mndWow grattis![]()
1 år og 3 mndOi! Så koselig! Hvor lenge hadde dere vært sammen da?
Jepp , det var detVar det du som hade gift deg som 19 åring ?