Ikke fort nok ser jeggår fort oppover nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fort nok ser jeggår fort oppover nå![]()
Har nådd målet mitt idag om 3 innleggJeg også heldigvis![]()
Kænner du deg ældre?? Eller yngre??Ja jeg er jo detmen føles ikke sånn.
Jeg er gammel på ordentlig28.du da?
Blev 31 i november .Jeg er 28!enn du?
Vad er ditt mål før idag??Har nådd målet mitt idag om 3 innlegg![]()
Må dere ha på ny tapet? Jeg har aldri tapetsert før, så jeg hadde nok endt opp med å maleHvorfor vil du helst ha dem på hver sitt rom?
Hahahahaha! Hun tilbød ham ikke en forfremmelse og lønnsøkning i tillegg?Jeg er gammel på ordentligJeg blir 30 år om få dager!
Mannen min er en ungfole som degSjefen på jobb hadde sagt: "Jasså, du liker cougars"
Herremin.. Han hadde blitt skikkelig ukomfortabel, da hun sa det i en sånn litt flørtende tone, og hun er 45 år og tror hun er guds gave til mannfolk.
Du må fortelle meg hvordan du lager detJeg er stappmett etter tacobagueten![]()
3 innlegg? Var det alt?Har nådd målet mitt idag om 3 innlegg![]()
Gratulerer på etterskudd!Blev 31 i november .
Du sier noe derBedre sent enn aldri.![]()
Nå er han ikke skeptisk lengerSå koseligthvordan går det med broren da ? Akepterat han jenta??
Eldre egentlig ! For ikke mange jeg kjenner på min alder som har det jeg har liksomKænner du deg ældre?? Eller yngre??
Omg går det an?? Fy . Førstår han verkligen att han blev ukomfortabel .Jeg er gammel på ordentligJeg blir 30 år om få dager!
Mannen min er en ungfole som degSjefen på jobb hadde sagt: "Jasså, du liker cougars"
Herremin.. Han hadde blitt skikkelig ukomfortabel, da hun sa det i en sånn litt flørtende tone, og hun er 45 år og tror hun er guds gave til mannfolk.
Det er tøft mens det står på, men akk så godt når rutinene er på plass. Mine to sov også sammen en god stund, men det ble mer tull enn kos, så jeg innførte hvert sitt rom igjen. Nå legger lillesøster seg først, og så storesøster seg etterpå. Ofte spør lillesøster om at jeg skal komme inn til henne etterpå igjen, men da sover hun allerede i 99% av tilfellene.
Kødder du ? ;PJeg er gammel på ordentligJeg blir 30 år om få dager!
Njjja så søttNå er han ikke skeptisk lengerSer på hun og vil leke
Stryker henne
![]()
Ca jeg ogsåHaha, har følt meg gammel i iallefall fem år allerede jeg.![]()