den kan venteNå har me
Spist sen middag
Uppvasken vet eg ej om eg orkar ta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den kan venteNå har me
Spist sen middag
Uppvasken vet eg ej om eg orkar ta![]()
Det har de . Men treneren er ivrig på å få han med i opptaksprøveBra han har et alternativ da
Men ble ikke sånn i dag hellerDet er utrolog deilig det!
mammakos er alltid godtN sov 3 timer og nå slapper hun av på meg![]()
Her pleier ungene å knuse det i romjulenDere er jaggu tøffe som har tatt på dere tenåring I hus! Hvor lenge har hun bodd hos dere?
Har aldri spist pepperkakehusetkun pynten. Hehe.
Men det er jo positivt.Det har de . Men treneren er ivrig på å få han med i opptaksprøve
Puerto RicoBra! Husker du mot hvem?
hvem heier du på ?Jeg ser jeg ser![]()
Hehe noe sånt ser våres ut åJepp. Mannen min mente det så ut som noe IS hadde bombet og noen hadde prøvd å lime sammen igjen![]()
Huff :/ håper det går fort for hanVanligvis tar det 2-3 timer, men regner nok med at det tar kanskje 5 idag. Litt usikker!
Han mener det er kjedeligfor kb på trampett for han er langt foran de andreMen det er jo positivt.
Det betyr at treneren tror han vil klare det
Det er tøft mens det står på, men akk så godt når rutinene er på plass. Mine to sov også sammen en god stund, men det ble mer tull enn kos, så jeg innførte hvert sitt rom igjen. Nå legger lillesøster seg først, og så storesøster seg etterpå. Ofte spør lillesøster om at jeg skal komme inn til henne etterpå igjen, men da sover hun allerede i 99% av tilfellene.Spent på leggingen i kveld. Som jeg skrev om i dagboka mi, som har ca ingen lesere for tiden, øver vi på to barn på hvert sitt rom, og en voksen til leggingen i kveld. Eldste har ikke fått eget rom enda egentlig, men det står sovesofa der som han sov på i natt når vi hadde ekstra unger i hus, og han ba om å få ligge der en natt til. Så nå har jeg en gutt som uten vansker ligger på nytt rom, og ei datter som slett ikke vil ligge alene på det andre rommet.
Jeg prøver å unngå at vi sitter inne med henne til hun sovner, det er det lenge siden vi sluttet med, og snart får jeg en baby oppi det hele, så greit at hun ligger alene
Men det tar nok litt tid før jeg er i sofaen med pc i kveld, gitt...
Da skal jeg frysse fingrene ekstra mye for hanHan mener det er kjedeligfor kb på trampett for han er langt foran de andre
nei, faktisk ikke :OBle det noe kaker?
Ja var veldig koselig. En onkel av meg er i byen også for helgen og spiste med oss. Han hadde kjøpt ett antrekk til mini så det var kjekthåper dere kosa dere. hva spiste dere da?
Takk for detDa skal jeg frysse fingrene ekstra mye for han
Ja, alt går an å klage på. Men det er best å være fornøydJa noen klager nok på det
jeg syrHva er det du lager?
jeppsi pepsi`Vi får ta det igjen en annen dag!![]()
Svenskene klager hverfallJa, alt går an å klage på. Men det er best å være fornøyd![]()
Må dere ha på ny tapet? Jeg har aldri tapetsert før, så jeg hadde nok endt opp med å maleJepp
Og før jul skal det bli permanent at de har hvert sitt rom er planen.
Det ER jo reelt sett som guttungen sier å tømme rommet for voksenting (og midlertidig for møbler) , en dag eller to, bytte tapeten (som jo da vel er en kveld i å rive og en i å sette opp ny, tenker jeg? Samt skaffe ny da, og lim og hva enn vi trenger, dette kan vi slett ikke. Måle opp antall meter vegg og snakke med de som jobber på en sånn tapetbutikk. Må muligens dit for å leie dampmaskin for å få av tapeten også, men skal prøve først. samt innrede rommet. Selv med juleforberedelser og babyforberedelser og meg sånn mer eller mindre ute av funksjon, bør dette gå. (Dog, det er altså mest bare mannen som gjør noe der nede da. Men vi har lovnad om at pappa kommer og hjelper ham med tapetseringen, å gjøre det alene når man faktisk aldri har gjort det før er ikke så fristende. Så det var planen selv om jeg hadde vært mer fungerende....) Blir bra å få ham inn der, tenker jeg. Selv om det har vært praktisk å ha dem på samme rom, så gleder han seg.
Neste prosjekt da er egentlig å gjøre det rommet de nå deler rosa...