ikke kommet seg hjem enda? :OGuriland så trøtt jeg er idag! Sover så dårlig når mannen ikke er hjemme, det er helt fryktelig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke kommet seg hjem enda? :OGuriland så trøtt jeg er idag! Sover så dårlig når mannen ikke er hjemme, det er helt fryktelig.![]()
Ja sikkert det skall på kontroll inom så eg får ta det opp me legengodt du fikk soveuff. Må vel være svangerskapet. Hadde masse hodepine selv
Takk for tipsOm noen tenker å kjøpe bruder søppelbiltil noen så er den superbillig på lekekassen nå
Jepp. Mannen min mente det så ut som noe IS hadde bombet og noen hadde prøvd å lime sammen igjenGod kveld ! Pepperkake huset ble sånn passe![]()
Noen andre som har laget ?
Det er det ja. Vanskelig å komme medSå utrolig gøy og spennende.
Masse lykke til
Bare hyggelig; )Takk for tips![]()
Og hva viss han ikke klarer det?Det er det ja. Vanskelig å komme med
Men det er for at han reiser så mye I jobben, har ble bare hjemme en uviss periode,men nå har han vært hjemme ei stund,bare på korte turer så nåler det greit at det er pappa som legger henne og sånnOii. Ja det får'n simen godt det gikk seg til da
![]()
Da er han på vanlig trampettOg hva viss han ikke klarer det?
så utrolig koselig dajeg laget en personlig kalender til mann i år hvor vi har en liten ting vi gir i helgen og han får gavekort på koselig ting vi kan gjøre sammen![]()
flink du eerWoop woop! Da har jeg bakt både pepperkaker og sjokoladesnitter idag![]()
for en skravlehøne du er daHar bikket 1000 innlegg nå![]()
Skravler imensJeg og har farmenpause fra skravlinga nå!![]()
Bra han har et alternativ daDa er han på vanlig trampett
håper dere kosa dere. hva spiste dere da?Da er vi hjemme igjen etter å ha spist middag hos foreldrene mine.
Og det snakker du omfor en skravlehøne du er da![]()
NeiHan var jo ikke akkurat ubehagelig å se på!![]()
Det er utrolog deilig det!Tror aldri jeg har gått i pysjbuksen en hel søndag før.
Dere er jaggu tøffe som har tatt på dere tenåring I hus! Hvor lenge har hun bodd hos dere?Det er det alltid, tror 15 åringen vår trives her også,kom hjem med gave til meg I går fr at jeg er så snill med henne![]()
Vi hadde vel 1 år eller 2. Ingen av oss var særlig glad i pepperkaker så foreldrene våre ga opp
![]()
ser det nåNoen flere som skal se Farmen-finalen i kveld eller?