Er da bra det ogsåRett over 600 tror jeg det var![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er da bra det ogsåRett over 600 tror jeg det var![]()
Jeg og har farmenpause fra skravlinga nå!Jeg gleder meg sånn,bare 9 minmå pause litt her da. Har litt besøk
![]()
Du klarer det nok om du vilVi får se, jeg har litt mye å gjøre de neste ukene, men vil gjerne klare 2.424
Han var jo ikke akkurat ubehagelig å se på!Heheåjasså,noen som har et godt øye til Øystein?
![]()
For at hun har et anspent forhold til mamma og har det bedre her sammen med ossSå herligKan jeg spørre hvorfor hun bor hos dere?
Er nok ikke viljen det går på...Du klarer det nok om du vil
Ikke så dårlig daDu hadde 625 på oppdateringen kl 17
Ikke i det hele tatt...Ikke så dårlig da![]()
Hahaha, noe sier meg at hun syns du var litt gal uansett!Nei de tror eg ikke heller. Måtte ju si som de var eller så hade væl hon syns eg var gal kom ju in me full åpning![]()
Var bedre enn jeg fryktetEr da bra det også
Det er mye det altså ..Måte på hva man skal klage på
Satser på 1212 og ser ut som det skal gå greitIkke i det hele tatt...
Vanligvis tar det 2-3 timer, men regner nok med at det tar kanskje 5 idag. Litt usikker!Hehe, tar det lang tid å kjøre?![]()
Det må du gjerne gjøre om du orkerKanskje jeg skal komme med en status oppdatering etter oppdateringen kl 21![]()
jeg sitter klistra ! Men aner ikke hvem jeg heier på !Skal dere se farmen da?:F
ÅjaEgentlig ikke så interessert men var ikke noe annet å se på
Nei uffIkke så glad i pepperkaker i det hele tatt jeg. Men kakemenn derimot![]()
Kan ikke det, sikler for mye på denne veskenSatser på 1212 og ser ut som det skal gå greit
Prøve å skravle litt til uka også![]()
ble aldri tid til detDu får prøva å legga deg litt på dagen![]()