Skravletråd desember

Nå er klokka over 18, åpnet veien? :)
Nei, det ser litt dårlig ut. Vegvesenet skal visst ta ny vurdering i morgen klokken 10. Er flere mer eller mindre lange omveier som er åpne da, men han er ikke lett å få prata med, så aner ikke om han i det hele tatt har vurdert det. :P

God kveld ! Pepperkake huset ble sånn passe :p

Noen andre som har laget ?
Gubben har påtatt seg det prosjektet så jeg venter i spenning på at han skal finne tiden til å gjøre det:-). Jeg har til og med kjøpt inn utstyret, trenger bare pynten:-)

Tar meg en aldri så liten seiersdans og ett klapp på skulderen for at mini har sovnet selv i egen seng i kveld:-). Hurra!!:-).

Nei, det ser litt dårlig ut. Vegvesenet skal visst ta ny vurdering i morgen klokken 10. Er flere mer eller mindre lange omveier som er åpne da, men han er ikke lett å få prata med, så aner ikke om han i det hele tatt har vurdert det. :p
håper han tar fornuften å drar omveien da :)

da er det noe jeg ikke har fått med meg :) hva er forskjellen på den og andre typer? :)
Jeg vet ikke om andre produsenter går god for det... Så det vet jeg ikke. Jeg bare vet at det står på gilde sine hjemmesider + at jeg sendte dem mail hvor de skriver at det kan trygt spiser av gravide. Eneste de fraråder er roastbeef av sine påleggsprodukter.
Hadde for øvrig en egen tråd om det her inne... Kanskje jeg finner den så kan du lese selv.

Back
Topp