Ha ha herlig julebordHihi
På vår jobb pleier vi å sitte på spiserommet, uten følge, med juletallerken bestilt fra Meny![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha herlig julebordHihi
På vår jobb pleier vi å sitte på spiserommet, uten følge, med juletallerken bestilt fra Meny![]()
Tror han blir gladÅ ja, det hørtes jo ut som en flott gave!men dyrt ja
![]()
Herlig julebordHihi
Hoho, det fristet nok merHaha janoe sier meg at eksamenslesingen endte med en bytur
![]()
De så gode ut
Var du på julebord i går?Alltid moro
Litt sliten selv idag![]()
Haha, ikke lett det daSamme her, men vår tuppe er ikke så flink til å holde på hemmeligheter enda![]()
Så koselig dablir marsipan laging i morgensnuppa er så sliten og trøtt
Flink du har værtWoop woop! Da har jeg bakt både pepperkaker og sjokoladesnitter idag![]()
Ja, gleder megSå koselig da![]()
Julebord i Rogaland. Sitter værfast, så ikke sikkert han kommer hjem i dag i det hele tatt.Hvor er han ?
Tusen takkGod bedring
E det finale redan? Nei ser ikke på farmen . Skal du se?Noen flere som skal se Farmen-finalen i kveld eller?
Ja, har faktisk husket å fulgt med i år! Så da må jeg få med meg finalen og.E det finale redan? Nei ser ikke på farmen . Skal du se?
Er det ikke noen andre som kan ta den da, tro?Nå har me
Spist sen middag
Uppvasken vet eg ej om eg orkar ta![]()
OK . Syns de børja nettop så e det redan finaleJa, har faktisk husket å fulgt med i år! Så da må jeg få med meg finalen og.![]()
Ja, høsten har gått kjempefort! Husker ikke helt når det begynte, var det september, tro?OK . Syns de børja nettop så e det redan finale
Me har spist klyfta potet med kyllingEr det ikke noen andre som kan ta den da, tro?
Hva har dere spist?