Det må være tidenes komplement ?Vi har henne fast 1 helg i måneden, også er jeg med henne en god del utenom. Hun sier hun vil flytte inn hos oss så snart hun er 18![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må være tidenes komplement ?Vi har henne fast 1 helg i måneden, også er jeg med henne en god del utenom. Hun sier hun vil flytte inn hos oss så snart hun er 18![]()
Liker deg ikkeIn your dreams![]()
Har rocket nå så ikke så latDet er greit å være lat av og til![]()
Nei nei, bare vær sånn duLiker deg ikke
Har du hatt ei fin helg?Bra jobba
Jeg ligger langt bak etter helga:/
Men jeg vil være her inne joDu må høre på beskjed
Ja, veldig kjekt å høre sliktDet må være tidenes komplement ?![]()
Det er vel trygt men mange vil likevel ikke ta sjansen. Meg inkludertHaha diskuterer med ei venninne om salamiher hadde jeg ostesmørbrød og stekte på 5 min på 225 da er det trygt
hun mener ikke det
![]()
Fin middag det. Jeg skal ha tacobaguettBle middagen min idag det![]()
Er det også; ,.Nei nei, bare vær sånn du
Er et kjent fenomen det... :/Guriland så trøtt jeg er idag! Sover så dårlig når mannen ikke er hjemme, det er helt fryktelig.![]()
Ja, faktiskDet ville vært drøyt
Gildes salami kan man trygt spise uten at det er stekt ogHaha diskuterer med ei venninne om salamiher hadde jeg ostesmørbrød og stekte på 5 min på 225 da er det trygt
hun mener ikke det
![]()
ikke dårlig det heller daFin middag det. Jeg skal ha tacobaguett![]()
Godt det ikke bare er meg!Er et kjent fenomen det... :/
Kos deg på tur!Stikker på tur jeg.![]()
Må jo bruke opp tacoresteneikke dårlig det heller da![]()
Nå er klokka over 18, åpnet veien?Nope.kaaaan være veien åpner klokka 6, hvis ikke må han bli der til i morgen. Håper fader det var verdt det, gå glipp av jobb og alt.
Er dere kommet trygt hjem?
da er det noe jeg ikke har fått med megGildes salami kan man trygt spise uten at det er stekt og![]()