Skravletråd desember

Jeg nøyer meg med den sorte Storsaken jeg :rolleyes:
Hihi, kommer til å bli full slåsskamp her inne! :p neida. Godt vi får litt spenning i hversagen. Merker jeg kommer ikke til å kjøpe hverken stelleveske eller vugge til baby før trekninga er gjort. Haha. Har troa! :D

Last edited:
Har natten gått greit med alle de små? Jeg er så lat at jeg gir ungene rett I koppen-kakao. De synes det er godt :p

Ja, takket være at mannen sov hos jentene på slutten av natta har alle ungene sovet greit.
Frokost gjennomført også har jeg sovet litt på sofaen... Takk for at jeg har min mann!

Åååå skal lage meg en kopp med kakao med krem tenkte jeg :) store N fikk sekk som kan brukes som trillekoffert av oldefar og pepperkake former og kopp av oldemor :D

Hva er planen idag damer? Min kjære er jo i nabofylket etter et julebord, og alt av veier osv er foreløpig stengt pga stormen. Spent på om og når han kommer seg hjem. :p

Hva er planen idag damer? Min kjære er jo i nabofylket etter et julebord, og alt av veier osv er foreløpig stengt pga stormen. Spent på om og når han kommer seg hjem. :p
Oi da. Håper han kommer hjem snart :) her er det rydding og lage marsipan med store N :) må en tur på butikken det må vi

Back
Topp