Hehe...da får du belønne han skikkeligKlart det e kjekt. Han e så flink må nestan få belønning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...da får du belønne han skikkeligKlart det e kjekt. Han e så flink må nestan få belønning![]()
Hihi, kommer til å bli full slåsskamp her inne!Jeg nøyer meg med den sorte Storsaken jeg![]()
Hvorfor det? :/Der var amminga over får vår del !
Jøss! Så kjekt da
Alltid gøy når man når målet og litt (mye!) til![]()
Jepp, føles veldig effektivt! Greit å ligge litt foran, vesla kommer hjem i morgen, og da blir det mindre tid til skravling.Wow, ikke dårlig![]()
Har natten gått greit med alle de små? Jeg er så lat at jeg gir ungene rett I koppen-kakao. De synes det er godt![]()
Er da en god stund til kl 13 endaSkulle gjerne hatt 45 innlegg til før kl 13. Tror om jeg klarer det
Er greit å ha noen innlegg å gå påJepp, føles veldig effektivt! Greit å ligge litt foran, vesla kommer hjem i morgen, og da blir det mindre tid til skravling.
Kos deg på shoppingGod formiddag jenter
Siste dag i Warszawa, shopping på planen!
Ha en flott dag!![]()
Begynner på jobb igjen, har vært sykemeldt I nesten 2 uker pga svimmelhetDu har jo vært flink skravler!
Travelt til uka?
Syns han min blir bara mer flink å stå Upp me de.de e kjekt
Han skal ha for optimismenHaha du skulle hørt samboer da han våknet "helg betyr sove leeenge, det gjelder også barn"tror du ja
![]()
Du må starte etzy butikkTakk, søta♡
Du tar innpåHurra 900 innlegg på meg![]()
Ja, det har gått over all forventning.Du har skravla godt til nå![]()
Oi da. Håper han kommer hjem snartHva er planen idag damer? Min kjære er jo i nabofylket etter et julebord, og alt av veier osv er foreløpig stengt pga stormen. Spent på om og når han kommer seg hjem.![]()
Si at dere kan spise der så slipper dere å lage middag?,![]()
Er i mål alleredeEr da en god stund til kl 13 enda![]()
Gjør vel ikke akkurat detDu tar innpå![]()