Nei, kanskje rydde litt på kjøkkenet før jeg begynner på frokosten til mannen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig da.God morgen! Er dere våken? Her har jeg fått servert frokost på sengen av jentene. De synes tydeligvis det var innafor for med litt sjokolade til dessert. Knekkebrød med brunost, en mini marssjokolade og nonstop.. Haha!
Så søte dem er.God morgen! Er dere våken? Her har jeg fått servert frokost på sengen av jentene. De synes tydeligvis det var innafor for med litt sjokolade til dessert. Knekkebrød med brunost, en mini marssjokolade og nonstop.. Haha!
Så koselig da.
Her har ungene fått litt eple, så skal vi lage frokost etterhvert, trolig med kakao, men jeg er litt lat...
Så søte dem er.
Har vært oppe siden kl 5, jeg
ja. Satser også på detJa det kan jeg godt forstå!
Satser på at det roer seg fremover og at dere får nyte tiden litt![]()
God morgen! Er dere våken? Her har jeg fått servert frokost på sengen av jentene. De synes tydeligvis det var innafor for med litt sjokolade til dessert. Knekkebrød med brunost, en mini marssjokolade og nonstop.. Haha!
Ja. Vi er noek gode skravlehønerJa, det er meget hyggelig da. Også holder vi koken, det er ikke værst![]()
Så søte dem er.
Har vært oppe siden kl 5, jeg
så flotteKjempekjektNy julepynt i hus
![]()
Wow, ikke dårligJøss, har visst fått inn en god del innlegg idag! Over 100 innlegg mer enn målet!
ja. Satser også på detble ingennnatt der hun sov gjennom, men opp 2 ganger som normalt
![]()
Jøss, har visst fått inn en god del innlegg idag! Over 100 innlegg mer enn målet!
Har natten gått greit med alle de små? Jeg er så lat at jeg gir ungene rett I koppen-kakao. De synes det er godt
Oi, det var tidlig morgen. En liten morgenfugl som vekket deg?
Syns det var litt vel tidlig, ja.Ai ai, litt vel tidlig å starte dagen![]()
Nei, kanskje rydde litt på kjøkkenet før jeg begynner på frokosten til mannen![]()
Syns det var litt vel tidlig, ja.
Var to små morgenfugler som vekket meg.
Veldig skjønne da
Lurer på om vi også skal bake noen pepperkaker i dag.. Har ferdig deig. Får se hva kroppen min orker.God morgen!
Har vært oppe siden 06:30 her, gitt snuppa grøt og stell -så lagt henne igjen. 3åringen, 4åringen og 5åringen (har hatt 4 og 5 åringen på overnatting, er ungene til ei venninne) har stått opp og spist frokost. 2åringen sover enda. Når han våkner skal vi steke pepperkakehus og pepperkaker!
Kan tenke meg at jentene syns det var utrolig gøy med frokost på sengen! Så koselig gjort![]()
Haha la du på deg mye??