Skravletråd desember

Jeg synes den er helt fantastisk, ikke alle naboene er enig :p
Haha! Nei, mannen mener vi bør sende rundt nabovarsel før vi setter den opp. Jeg er uenig. Syns det kan være en hyggelig overraskelse til de kommer hjem fra jobb. :D

Jøss, har visst fått inn en god del innlegg idag! Over 100 innlegg mer enn målet!

Koser seg :D
1449356422849.jpg

Ja,jeg er veldig svak for katter :)
Skikkelig kattedame jeg og. Har lyst å begynne med oppdrett, men mannen er redd for at jeg ikke hadde klart å selge kattungene. Jeg mistenker at han har rett. :P

Haha! Nei, mannen mener vi bør sende rundt nabovarsel før vi setter den opp. Jeg er uenig. Syns det kan være en hyggelig overraskelse til de kommer hjem fra jobb. :D
Så lenge det er din hage hadde jeg bare satt opp :D

Legevakten i morgen eller legen på mandag? Hva hadde dere gjort?

Skikkelig kattedame jeg og. Har lyst å begynne med oppdrett, men mannen er redd for at jeg ikke hadde klart å selge kattungene. Jeg mistenker at han har rett. :P
Hehe skjønner skepsisen hans :p vårt katt har 2 kattunger som straks et leveringsklare og jeg sliter som med å skal gi de bort... :(

Oh yes,ikke at jeg veit egentlig. Har aldri klippet plen :p
Nei, det er jo faktisk en mannejobb! Men irriterende å måtte minne min på å klippe den hver uke. Mye lettere med robotklipper da. :p

Nei, det er jo faktisk en mannejobb! Men irriterende å måtte minne min på å klippe den hver uke. Mye lettere med robotklipper da. :p
Ja, vel investerte kroner tenker jeg ;) liker han duppedingser?

Back
Topp