Haha! Nei, mannen mener vi bør sende rundt nabovarsel før vi setter den opp. Jeg er uenig. Syns det kan være en hyggelig overraskelse til de kommer hjem fra jobb.Jeg synes den er helt fantastisk, ikke alle naboene er enig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Nei, mannen mener vi bør sende rundt nabovarsel før vi setter den opp. Jeg er uenig. Syns det kan være en hyggelig overraskelse til de kommer hjem fra jobb.Jeg synes den er helt fantastisk, ikke alle naboene er enig![]()
Er sånn innimellomKan ikke huske at det bruker være sånn.
Åh, de peacetegnene så helt utrolige ut!
Ja,jeg er veldig svak for katterHeheArtig med dyr
![]()
God natt og sov godtNei, nå må jeg sove.. Håper ungene sover lenge i morgen.
Nei det hadde ikke jeg hellerHar ikke gidda å skravle med dere om jeg ikke hadde syns dere var noe trivelig heller da
Skikkelig kattedame jeg og. Har lyst å begynne med oppdrett, men mannen er redd for at jeg ikke hadde klart å selge kattungene. Jeg mistenker at han har rett.Ja,jeg er veldig svak for katter![]()
Oh yes,ikke at jeg veit egentlig. Har aldri klippet plenShit, da skjønner jeg dere vil ha robotklipper ja! :O Tar noen minutter å klippe den!
Så lenge det er din hage hadde jeg bare satt oppHaha! Nei, mannen mener vi bør sende rundt nabovarsel før vi setter den opp. Jeg er uenig. Syns det kan være en hyggelig overraskelse til de kommer hjem fra jobb.![]()
Det er jo kjempe braJøss, har visst fått inn en god del innlegg idag! Over 100 innlegg mer enn målet!
Så flink du erJøss, har visst fått inn en god del innlegg idag! Over 100 innlegg mer enn målet!
De er noe av det beste jeg vetÅh, de peacetegnene så helt utrolige ut!
Hehe skjønner skepsisen hansSkikkelig kattedame jeg og. Har lyst å begynne med oppdrett, men mannen er redd for at jeg ikke hadde klart å selge kattungene. Jeg mistenker at han har rett.![]()
Samme herJøss, har visst fått inn en god del innlegg idag! Over 100 innlegg mer enn målet!
Nei, det er jo faktisk en mannejobb! Men irriterende å måtte minne min på å klippe den hver uke. Mye lettere med robotklipper da.Oh yes,ikke at jeg veit egentlig. Har aldri klippet plen![]()
Hva er problemet?Legevakten i morgen eller legen på mandag? Hva hadde dere gjort?
Jepp. Ingen kan nekte meg det! Neste år ønsker jeg meg sånn slede med reinsdyr og hele pakka til å ha på taket og. Mannen er overraskende nok uenig.Så lenge det er din hage hadde jeg bare satt opp![]()
Ja, vel investerte kroner tenker jegNei, det er jo faktisk en mannejobb! Men irriterende å måtte minne min på å klippe den hver uke. Mye lettere med robotklipper da.![]()