Jeg er ikke utenfor husetHade med meg skive i væskan hver gang eg var Utanfør huset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke utenfor husetHade med meg skive i væskan hver gang eg var Utanfør huset
Sleit med amminga med første, så håper jeg får litt gratis drahjelp der denne ganga. Vil virkelig få det til denne ganga!Da har du ikkje længe igjen
hoppas de blir lettare å få av de kg .
Efter svangerskap med gutten tog eg de av med den gang. Efter jenta blev der Værre
Haha, snakk om premie jeger. NeitakkNei, det hadde vært litt rart![]()
God natt! Håper du får sove godt og lenge!Nei, nå må jeg sove.. Håper ungene sover lenge i morgen.
Åh, så herlig! Tror ikke min vet at det er vanlig å tørke støv en gang i blant.Fineste mannen har tørket støv og støvsugd i dag mens jeg var på juleverksted![]()
Sov godtNei, nå må jeg sove.. Håper ungene sover lenge i morgen.
Oi! Har du oppskrift? Er det vanskelig å lage?Ohh ja de e det. Og hjemmelaget pitabrød med hvitløk nami![]()
Minn må gjerne minnes litt på det, men han kan når han vilÅh, så herlig! Tror ikke min vet at det er vanlig å tørke støv en gang i blant.![]()
HahaÅh, så herlig! Tror ikke min vet at det er vanlig å tørke støv en gang i blant.![]()
Skal være bra desperat daHaha, snakk om premie jeger. Neitakk
Sånn jeg gjør og ! Men ei venninne mener jeg burde sjekke gallesteinHusker jeg i desperasjon lå på alle fire med rumpa i været for å prøve å få ut luft.. så passe smart ut! hold ut! Det går over!
Er så deilig når de har litt eget intiativ av og til!Minn må gjerne minnes litt på det, men han kan når han vil![]()
En sånn en skulle jeg også hattHahamin tørker ikke støv for at jeg har for mye pynt.. og når det gjelder støvsuging, så safet han den i desember i fjor da jeg fikk robot støvsuger i førjulsgave..
![]()
Sove godtNei, nå må jeg sove.. Håper ungene sover lenge i morgen.
Det er detEr så deilig når de har litt eget intiativ av og til!
Vahh e du ikkje det .Jeg er ikke utenfor huset![]()
God natt og sov godtNei, nå må jeg sove.. Håper ungene sover lenge i morgen.
Ahh me nr 2 gick ammingen supert i 8Sleit med amminga med første, så håper jeg får litt gratis drahjelp der denne ganga. Vil virkelig få det til denne ganga!![]()
Haha! Så lurt! Tror jeg skal få mannen til å alltid støvsuge, da ender nok jeg også opp med en robot en. Er du fornøyd?Hahamin tørker ikke støv for at jeg har for mye pynt.. og når det gjelder støvsuging, så safet han den i desember i fjor da jeg fikk robot støvsuger i førjulsgave..
![]()
Neimen, har du ikke pynta enda? :ODet er detNå må bare jeg få ut fingern og pynte til jul. Er på etterskudd :O