Skravletråd desember

Da har du ikkje længe igjen :)
hoppas de blir lettare å få av de kg .
Efter svangerskap med gutten tog eg de av med den gang. Efter jenta blev der Værre
Sleit med amminga med første, så håper jeg får litt gratis drahjelp der denne ganga. Vil virkelig få det til denne ganga! :)

Åh, så herlig! Tror ikke min vet at det er vanlig å tørke støv en gang i blant. :p
Minn må gjerne minnes litt på det, men han kan når han vil :P

Åh, så herlig! Tror ikke min vet at det er vanlig å tørke støv en gang i blant. :P
Haha :p min tørker ikke støv for at jeg har for mye pynt.. og når det gjelder støvsuging, så safet han den i desember i fjor da jeg fikk robot støvsuger i førjulsgave.. :p

Husker jeg i desperasjon lå på alle fire med rumpa i været for å prøve å få ut luft.. så passe smart ut! hold ut! Det går over!
Sånn jeg gjør og ! Men ei venninne mener jeg burde sjekke gallestein

Haha :p min tørker ikke støv for at jeg har for mye pynt.. og når det gjelder støvsuging, så safet han den i desember i fjor da jeg fikk robot støvsuger i førjulsgave.. :p
En sånn en skulle jeg også hatt :) Gjerne med gulvvaskfunksjon også :P

Er så deilig når de har litt eget intiativ av og til!
Det er det :) Nå må bare jeg få ut fingern og pynte til jul. Er på etterskudd :O

Haha! Så lurt! Tror jeg skal få mannen til å alltid støvsuge, da ender nok jeg også opp med en robot en. Er du fornøyd?

Back
Topp