Har ju spist 2Det er jo 6,5 tiner siden... er jo ikke rart at du er sulten igjen nå?
Klementiner efter det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ju spist 2Det er jo 6,5 tiner siden... er jo ikke rart at du er sulten igjen nå?
Så herlig! Må bare nyte det så lenge det varer! Er du veldig heldig, så kanskje det aldri kommer tilbake igjen!Jepp! Mye bedre![]()
Jeg skylder på de andre som snakker om mat heeeele tidenHahaha eg tror meg og deg er lika sultna hela tiden![]()
Hehe.. blir jo ikke mett av det!Har ju spist 2
Klementiner efter det.
Hon har sikkert klart det nåDet vil jeg tro du klarer
Hjemmelaget? Går det an? :O Vanskelig?Nei, hjemmelaget....
Jepp, ungene koser seg. Guttene, 5 og 7 år gamle, la seg fint uten mye tull.Koselig med besøk og litt liv i heimen da![]()
He he takk takkHehe, takker ikke så værst flink du heller ds frk skravle
![]()
Kommer til å ha etegilde når ungen kommer ut!Ja, blir nok det
Hoho, det gjorde jeg og når jeg var gravid![]()
Haha mannen trøstar meg med att eg ikkje spiser så ofta og mye. HahahJeg skylder på de andre som snakker om mat heeeele tiden![]()
Godt en gang i blandtHuff, har ikke spist det på.ca 9-10 mnd jeg heller. Var helt ok.
Njaaaa, skal holde hardt. Har ikke vært så mye liv her i kveld, syns jeg.Det vil jeg tro du klarer
Det er jo en evighet siden! Spist to ganger siden da, jeg!Asså eg e så sulten. Spiste 3 pita brød kl 16 likavæl er eg sulten. Går det ann.
Nevnte jeg at jeg allerede har kjøpt spekeskinke og lagt klar i kjøleskapet?Kommer til å ha etegilde når ungen kommer ut!Blodige biffer med spekeskinkestuing eller noe.
![]()
To middager da, eller?Det er jo en evighet siden! Spist to ganger siden da, jeg!![]()
Nei men de reknas ju ogHehe.. blir jo ikke mett av det!
Hatt venninnebesøkGod kveld allehva driver dere med?
Selvfølgelig gjør det det.Hjemmelaget? Går det an? :O Vanskelig?
Hahaha ser att eg tydligvis spiser lite men selv syns eg de er myeDet er jo en evighet siden! Spist to ganger siden da, jeg!![]()
da kommer jeg på detHar igjen, men skal bruke det til å lage tacobaguetter i morgen![]()