Skravletråd desember

Jeg driver og knasker på mandler. Mest for å unngå halsbrann, men også fordi jeg er så sulten.. hører folk si at en neve mandler skal mette og være bra, men kan ikke akkurat si at jeg er mindre sulten :p hva skal man spise? Jeg spiste jo taco til middag i 17-18-tiden..
Ja, det der med mandler er bare humbug! Merker jo ingenting annet enn at man blir litt sliten i kjeven. :p

Kunne aldri ha falt meg inn å oppføre meg sånn, men jeg tror det må være noe oppi hodet deres som sier at hvis en annen dame faktisk har fått barn med ham, må han jo være bra. Noen tenker ikke lengre enn til sin egen nesetipp..
Nei, forstår ikke at det går an å være så egoistiske. Helt greit at det er mannens "ansvar" å ai nei når han er opptatt, men har du normal moral så slutter du å prøve når du finner ut av det!

Ja, det der med mandler er bare humbug! Merker jo ingenting annet enn at man blir litt sliten i kjeven. :p
Godt å høre at det ikke bare er jeg sol er kjøtteter :p

Synes jeg burde fått servert biff hver dag, siden jeg har lav HB :p Never mind at det finnes jernholdige grønnsaker og belgfrukter.. :p

Åååh, såpass ja! :eek:
Forstår godt at du ikke vil havne i en slik situasjon, det måtte vært helt forferdelig :/
Uff, då kjedelig å ha mange odds mot seg! Men kan dere ikke gå hjelp?
Tenker at da slipper jo mannen din å gå så lenge uten de medisinene -siden det tok 3år nå sist liksom
han skal til hudlege og få andre medisiner i januar tror jeg. De funker ikke særlig bra uansett de har går på. Jeg vil at han skal få noen medisiner som er forenelig med graviditet og svangerskap. Ellers bli det vanskelig. Jo.. tenker tanken om å søke hjelp neste gang. Nå flytter vi til ny kommune og må finne meg en god lege. De som er ledige har familien hatt før, og de er ikke noe særlig hjelpsomme. Søstra mi kjempa lenge før hun fikk henvisning til ivf for legen var vrien. Og han er eneste ledige for nå. Men mitt neste svangerskap vil og bli riskosvangerskap siden jeg fikk morkakeløsning sist i uke 36 og det ble hastekeisersnitt. Så håper på god oppfølgning.

Godt å høre at det ikke bare er jeg sol er kjøtteter :p

Synes jeg burde fått servert biff hver dag, siden jeg har lav HB :p Never mind at det finnes jernholdige grønnsaker og belgfrukter.. :p
Haha! Nei, det har vi ikke sett. :rolleyes:

Hæla i taket.To voksne, fire unger, en hund, og den yngste av ungene ca livredd hund (Hun er oppvokst med hund, men det har hun åpenbart glemt...)

Jentene på loftet, hunden går ikke dit nemlig, guttene leker visst i stua, mannen lager pizza, og antyder at de musene som ikke går i fella, eller ungene som ikke gjør det, skal få se jul i flåklypa etterpå, dog var det visst meget laber interesse for forslaget... Jaja, i morgen formiddag hentes de og i mellomtiden skal vi kose oss som best vi kan. Ungene trives jo godt sammen, det er bare litt høyt under taket av og til
Koselig med besøk og litt liv i heimen da:D

han skal til hudlege og få andre medisiner i januar tror jeg. De funker ikke særlig bra uansett de har går på. Jeg vil at han skal få noen medisiner som er forenelig med graviditet og svangerskap. Ellers bli det vanskelig. Jo.. tenker tanken om å søke hjelp neste gang. Nå flytter vi til ny kommune og må finne meg en god lege. De som er ledige har familien hatt før, og de er ikke noe særlig hjelpsomme. Søstra mi kjempa lenge før hun fikk henvisning til ivf for legen var vrien. Og han er eneste ledige for nå. Men mitt neste svangerskap vil og bli riskosvangerskap siden jeg fikk morkakeløsning sist i uke 36 og det ble hastekeisersnitt. Så håper på god oppfølgning.
Hvor lenge må han være av medisinene før spermen er regnet som upåvirket? Kan det være aktuelt å fryse ned sperm og insiminasjon?

Back
Topp