har vi samme mann?Hahahaha, sånn er min også!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har vi samme mann?Hahahaha, sånn er min også!!![]()
Ja, vet du, er det noe som irriterer meg, så er det det! Jeg stoler helt og komplett på mannen, tror aldri han kunne vært utro. Men de damene som ikke tar nei for et svar, etter de har fått beskjed om at han er opptatt og gjerne barn i bilder også.. hvor dr solidariteten? For noen drittkjerringer!!Haha!
Det verste var at han aldri hadde sett henne før, og noe av det første de hadde snakket om var at han nettopp hadde kjøpt seg hus med sin høygravide samboer, og at han gledet seg veldig til å bli pappa. Rett etterpå begynte hun å fotflørte med ham under bordet.. Blir helt satt ut av hvor dypt noen kvinnfolk får seg selv til å synke.. Må jo være helt desperat når man driter seg selv ut på den måten.
er så stor fare for alvorlige fosterskader at man som rege enten ikke klarer beholde eller bør ta abortEr det ille å bli gravid mens han går på disse medisinene?
Er jo ikke sikkert dere må prøve like lenge neste gang vel?
Uff da, blir sen kveld på dere da?Årh! Fandens at vi ikke har tv..får ikke sett håndball
Her har vi nettopp spist biff
Skulle prøve å legge mini istad, men gan var jo absolutt ikke trøtthadde altfor sein lur idag
![]()
Omg. :O
Høres nesten sånn ut ;phar vi samme mann?![]()
Håper detja. Det regner jeg egentlig med![]()
Må ta vare på deg selv,ikke presse deg mer enn nødvendig. Da blir du iallefall aldri frisk.I svangerskapet jamen blitt bare verre ellers da jeg har presset meg. Å ta vare på barn klarer jeg fint
men å jobbe ordinært nei :/ vet ikke om jeg kommer til det en gang
Nope. Føler seg litt vel needy.eller å ringe og ikke få svar![]()
Whisky-saus.Omg. :O
Hva slags saus er det?
Hahaha! Uff. Må jo ikke ødelegge!Tusen takksitter å ødelegger julekortene hun laget i bhg
![]()
Kunne aldri ha falt meg inn å oppføre meg sånn, men jeg tror det må være noe oppi hodet deres som sier at hvis en annen dame faktisk har fått barn med ham, må han jo være bra. Noen tenker ikke lengre enn til sin egen nesetipp..Ja, vet du, er det noe som irriterer meg, så er det det! Jeg stoler helt og komplett på mannen, tror aldri han kunne vært utro. Men de damene som ikke tar nei for et svar, etter de har fått beskjed om at han er opptatt og gjerne barn i bilder også.. hvor dr solidariteten? For noen drittkjerringer!!
Er det jensens? Herregud. Vann i munnen!Whisky-saus.
Fantastisk god
er så stor fare for alvorlige fosterskader at man som rege enten ikke klarer beholde eller bør ta abortog klarer ikke tanken på slikt. Vurderte en stund sølibat inntil han slutta. Nervevrak av risikoen. Nei, klart ikke. Men jeg er den eneste av damene i familien som ble gravid uten hjelp de siste årene. Virker ikke som om oddsene er på vår side..
Biff, bacon og spekeskinke hadde vært min bane.Suuuulten! Jeg elsker biff... kunne aldri ha blitt veggis.
Men så på face, taggen. Lese taggen og trode det var en gutt?Det håper jeg også![]()
her er det håndballkamp. Enn der?God kveld allehva driver dere med?
hvaa?? Enn rester da?For sent, spist opp![]()