Skravletråd desember

Haha!
Det verste var at han aldri hadde sett henne før, og noe av det første de hadde snakket om var at han nettopp hadde kjøpt seg hus med sin høygravide samboer, og at han gledet seg veldig til å bli pappa. Rett etterpå begynte hun å fotflørte med ham under bordet.. Blir helt satt ut av hvor dypt noen kvinnfolk får seg selv til å synke.. Må jo være helt desperat når man driter seg selv ut på den måten.
Ja, vet du, er det noe som irriterer meg, så er det det! Jeg stoler helt og komplett på mannen, tror aldri han kunne vært utro. Men de damene som ikke tar nei for et svar, etter de har fått beskjed om at han er opptatt og gjerne barn i bilder også.. hvor dr solidariteten? For noen drittkjerringer!!

Er det ille å bli gravid mens han går på disse medisinene?

Er jo ikke sikkert dere må prøve like lenge neste gang vel?
er så stor fare for alvorlige fosterskader at man som rege enten ikke klarer beholde eller bør ta abort :( og klarer ikke tanken på slikt. Vurderte en stund sølibat inntil han slutta. Nervevrak av risikoen. Nei, klart ikke. Men jeg er den eneste av damene i familien som ble gravid uten hjelp de siste årene. Virker ikke som om oddsene er på vår side..

Årh! Fandens at vi ikke har tv..får ikke sett håndball :(
Her har vi nettopp spist biff :D
Skulle prøve å legge mini istad, men gan var jo absolutt ikke trøtt :o hadde altfor sein lur idag :o
Uff da, blir sen kveld på dere da?
Åååh, biff. Gud jeg savner biff!!

I svangerskapet ja :) men blitt bare verre ellers da jeg har presset meg. Å ta vare på barn klarer jeg fint ❤️ men å jobbe ordinært nei :/ vet ikke om jeg kommer til det en gang
Må ta vare på deg selv,ikke presse deg mer enn nødvendig. Da blir du iallefall aldri frisk.

Ja, vet du, er det noe som irriterer meg, så er det det! Jeg stoler helt og komplett på mannen, tror aldri han kunne vært utro. Men de damene som ikke tar nei for et svar, etter de har fått beskjed om at han er opptatt og gjerne barn i bilder også.. hvor dr solidariteten? For noen drittkjerringer!!
Kunne aldri ha falt meg inn å oppføre meg sånn, men jeg tror det må være noe oppi hodet deres som sier at hvis en annen dame faktisk har fått barn med ham, må han jo være bra. Noen tenker ikke lengre enn til sin egen nesetipp..

er så stor fare for alvorlige fosterskader at man som rege enten ikke klarer beholde eller bør ta abort :( og klarer ikke tanken på slikt. Vurderte en stund sølibat inntil han slutta. Nervevrak av risikoen. Nei, klart ikke. Men jeg er den eneste av damene i familien som ble gravid uten hjelp de siste årene. Virker ikke som om oddsene er på vår side..

Åååh, såpass ja! :o
Forstår godt at du ikke vil havne i en slik situasjon, det måtte vært helt forferdelig :/
Uff, då kjedelig å ha mange odds mot seg! Men kan dere ikke gå hjelp?
Tenker at da slipper jo mannen din å gå så lenge uten de medisinene -siden det tok 3år nå sist liksom

Jeg driver og knasker på mandler. Mest for å unngå halsbrann, men også fordi jeg er så sulten.. hører folk si at en neve mandler skal mette og være bra, men kan ikke akkurat si at jeg er mindre sulten :p hva skal man spise? Jeg spiste jo taco til middag i 17-18-tiden..

Back
Topp