Huff, har ikke spist det på.ca 9-10 mnd jeg heller. Var helt ok.Det har jeg ikke spist på lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, har ikke spist det på.ca 9-10 mnd jeg heller. Var helt ok.Det har jeg ikke spist på lenge
Har du vært åpen med familie om prøvingen?Noe av det vi laget. Jeg laget dama og lillesøster laget mannen. Hun mente det skulle være meg og mannen, så overrasket hun meg med å lage et barn til for hun håper så sterkt at vi snart får det til ❤❤❤❤
klart detKommer du til tacoen?![]()
Njæ, idag er dere hyggeligere selskap enn hanDå förstår eg får du hellre se kampen med han![]()
jeg fant ut at jeg hadde spurt hvor lang levringstid det var på vogn i novemberkan du ikke sende de privat melding på fb?
det er lenge :/ vi prøvde i 3 år selv før det gikk :/ men vi fikk det tilslutt til. Men sårt når det ikke går..måned på måned.. Jeg krysser så alt jeg har for dere ♡♡♡3 lange år nå i desemberMen er på dobbel pergo denne syklusen, og har bestemt meg for at det blir positiv test på julaften
![]()
Vi har jo prøvd i 3 år, så de nærmeste vet om det, men vi prater ikke med dem noe særlig om det egentlig. De vet ikke at jeg tar pergo nå for eksempel. Men lillesøster vet godt at ønsket om barn er sterktHar du vært åpen med familie om prøvingen?
Forsto det ut ifra lokalavisa. Nå abonnerer jo ikke jeg på den, så fikk bare lest overskriften. Som var noe ala "masseevakuerer byen".evakueres hele byen??? Men fysj jeg hadde blitt driiitsur og redd om jeg ikke hadde hørt fra min på så lenge :O
Selvfølgelig gjør du det om du ønskerMangler bare 40 innlegg fra 1000. Klarer jeg den i dag, tro?![]()
Da stoler jeg på deg!Jeg er ikke i tvil om at du klarer det![]()
da var jo det greitjeg fant ut at jeg hadde spurt hvor lang levringstid det var på vogn i novemberhaha! så i slutten av mars må vi bestille vogn om vi skal ha vogn
![]()
Nå må de ta seg sammen syns jeg..Heia norgee!!
oj.. jeg skjønner deg jeg. For min gubbe er heeelt likForsto det ut ifra lokalavisa. Nå abonnerer jo ikke jeg på den, så fikk bare lest overskriften. Som var noe ala "masseevakuerer byen".
Han er som sagt generelt ekstremt dårlig til å holde kontakt når han er ute, og dette julebordet pleier å gå ganske hardt for seg. Så er veldig vant til det. Han glemmer bare å sjekke telefonen.men merker at det ikke er greit idag. Og forstår ikke hvorfor han på død og liv måtte på det julebordet heller. Uværet var jo godt varsla. Jaja. Ikke lett å være veldig gravid alltid.
![]()
Det er mange timer igjen av døgnet endaMangler bare 40 innlegg fra 1000. Klarer jeg den i dag, tro?![]()
Usj ja, hvis jeg er ute, så glemmer jeg jo ikke at jeg har en familie.oj.. jeg skjønner deg jeg. For min gubbe er heeelt lik
Eg likte å spela selv på ungdomsskolenLiker bedre å se på enn å gjøre det selv.![]()
Jasså. Sitter han fastklistra i TV eller hahahaNjæ, idag er dere hyggeligere selskap enn han![]()
Spilte selv i 8 år faktisk. Fra jeg vsr 8 til jeg var 16. Men for gammel nå.Eg likte å spela selv på ungdomsskolen.
Klart du klarar det ikvellMangler bare 40 innlegg fra 1000. Klarer jeg den i dag, tro?![]()