Skravletråd desember

kan du ikke sende de privat melding på fb?
jeg fant ut at jeg hadde spurt hvor lang levringstid det var på vogn i november :p haha! så i slutten av mars må vi bestille vogn om vi skal ha vogn :)

3 lange år nå i desember :( Men er på dobbel pergo denne syklusen, og har bestemt meg for at det blir positiv test på julaften ;)
det er lenge :/ vi prøvde i 3 år selv før det gikk :/ men vi fikk det tilslutt til. Men sårt når det ikke går..måned på måned.. Jeg krysser så alt jeg har for dere ♡♡♡

Har du vært åpen med familie om prøvingen?
Vi har jo prøvd i 3 år, så de nærmeste vet om det, men vi prater ikke med dem noe særlig om det egentlig. De vet ikke at jeg tar pergo nå for eksempel. Men lillesøster vet godt at ønsket om barn er sterkt :)

evakueres hele byen??? Men fysj jeg hadde blitt driiitsur og redd om jeg ikke hadde hørt fra min på så lenge :O
Forsto det ut ifra lokalavisa. Nå abonnerer jo ikke jeg på den, så fikk bare lest overskriften. Som var noe ala "masseevakuerer byen". :rolleyes:
Han er som sagt generelt ekstremt dårlig til å holde kontakt når han er ute, og dette julebordet pleier å gå ganske hardt for seg. Så er veldig vant til det. Han glemmer bare å sjekke telefonen. :rolleyes: men merker at det ikke er greit idag. Og forstår ikke hvorfor han på død og liv måtte på det julebordet heller. Uværet var jo godt varsla. Jaja. Ikke lett å være veldig gravid alltid. :p

Forsto det ut ifra lokalavisa. Nå abonnerer jo ikke jeg på den, så fikk bare lest overskriften. Som var noe ala "masseevakuerer byen". :rolleyes:
Han er som sagt generelt ekstremt dårlig til å holde kontakt når han er ute, og dette julebordet pleier å gå ganske hardt for seg. Så er veldig vant til det. Han glemmer bare å sjekke telefonen. :rolleyes: men merker at det ikke er greit idag. Og forstår ikke hvorfor han på død og liv måtte på det julebordet heller. Uværet var jo godt varsla. Jaja. Ikke lett å være veldig gravid alltid. :p
oj.. jeg skjønner deg jeg. For min gubbe er heeelt lik

Back
Topp