Nå må du passe deg så ikke jeg også blir litt forelska i mannen din, haha!ja du må ikke snakkehan er bra flott. Sender meg til frisøren på tirsdag me beskjeden om å ikke tenke på hva ting koster og bare gjør det jeg vil der
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må du passe deg så ikke jeg også blir litt forelska i mannen din, haha!ja du må ikke snakkehan er bra flott. Sender meg til frisøren på tirsdag me beskjeden om å ikke tenke på hva ting koster og bare gjør det jeg vil der
![]()
herlig alder på de daHar 4 stk
Tre gutter, 7,5år, 3år og 2år og minste frøkna på 7mndr![]()
Her er alle opptatt i hvert sitt hus med barn - legging osv. Lite besøk på kveldene :/Hvor bor du?
Har ikke så mange venner, men de jeg har er småbarnsmødre. På sett og vis ikke nødvendigvis noe bedre, for alle småbarnsmødre er jo kjempetravle.
herlig alder på de daregner med det er full rulle hjemme hos dere da
![]()
fint ble det iallefallTusen takk
Både penn og blyant.
På den hjorten re fuglene og det mørk brune med vanlig penn, bladene med grønn metalik penn og resten med blyant.
Er en blanding på den andre også
ja du må ikke snakkehan er bra flott. Sender meg til frisøren på tirsdag me beskjeden om å ikke tenke på hva ting koster og bare gjør det jeg vil der
![]()
hihi. Føler meg bra heldig med hanNå må du passe deg så ikke jeg også blir litt forelska i mannen din, haha!neida. Har mer enn nok med min egen. Men gjerne si ifra hvis mannen din holder kurs.
![]()
jaa. Håper vi får en til en dag. Nok deilig å ha søsken som kan vokse opp og leke sammenJa her er det full rulle fra morgen til kveld
Men det er såååå mye kos også![]()
hihi. Føler meg bra heldig med hanvet å skjemme meg bort inni mellom
![]()
Hihi, skal gi beskjed![]()
jaa. Håper vi får en til en dag. Nok deilig å ha søsken som kan vokse opp og leke sammen![]()
han er herligÅåh, så deilig da! For en snill mann du har!!
Hold godt på han![]()
Det var kjempekjektKos deg, så gøy![]()
jo, jeg håper. Men man vet jo aldri. Tok 3 år før spira satt denne gangen. Og gubben må være uten medisinen han går på for psoriasis i minimum ett år før vi kan prøve igjen.Er veldig kjekt for de med søsken, har alltid noen å leke med
Er herlig å se hvor glade de er i hverandre
Tror du ikke dere får flere da?
Nytt bakeutstyr er alltid kjektTja. Jeg får sette meg ned og skrive en ønskeliste, tenker jeg.vil tro jeg får litt nye baketing. Veldig lenge siden jeg har unnet meg nye kakeformer og tupper!
![]()
Hvor blir du av? Jeg venterjeg tar med julepapir!!!![]()
Bra! Min er ikke så ille han heller. Bortsett fra idag. Idag er jeg kjempehormonell.hihi. Føler meg bra heldig med hanvet å skjemme meg bort inni mellom
![]()
Hihi, skal gi beskjed![]()
han er herlig2 år har min bursdagsgave rett og slett vært at han tar meg med i byen og spanderer lunsj og ber meg ta med kortet og kjøpe det jeg vil av nye klær
rett og slett en ny garderob. Til og med krav til minimumskrav av antall plagg
![]()
Det gjorde jegKos deg masse snuppa
Mannen står og lager nådet tror jeg vi er mange om å elske![]()