Du får komme hitNei er det jeg ikke har :-/. Skulle være så sunn da jeg var i butikken så kjøpte ikke noe godt:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får komme hitNei er det jeg ikke har :-/. Skulle være så sunn da jeg var i butikken så kjøpte ikke noe godt:-/
Flink jenteMangla 15 ved sist oppdatering, de har jeg nok henta inn nå.
Har ingenting i hus og er alene hjemme med mini så kommer meg ingensted:-/Finner du deg noe snop?
Det skal jeg gjørelasagne høres godt ut. Kos deg med bestisen din![]()
Du får gå løs på nugattiboksen, hvis du har slikt i hus.Har ingenting i hus og er alene hjemme med mini så kommer meg ingensted:-/
nei ble det siste jeg prøvde meg på yoghurt, men miniform tar noen dager før virker. luftsmerter skal uansett sjekkes opp på kontroll så skal ringe legen på mandag og høre om jeg framskyve kontrollen min littNei, liten vits å tvinge det i deg,og bli kvalm og uggen!
Det har jeg ikke spist på lengeDet høres koselig ut. Tuppa har spist middag hos onkel og tanta si i dag så her blir det en enkel grandis.. nesten flaut
ikke vest. Må og være litt godt med en mammadalt iblandtHar tydeligvis en mammadalt. I sengen tullet mini rundt. Da han kom i armkroken for en siste nattkos sovnet han på 3 min:-O. Må være rekord. Selv i armkroken
Det har jeg faktiskDu får gå løs på nugattiboksen, hvis du har slikt i hus.![]()
flink du erSelvfølgeliggleder meg til å steke pepperkaker i morgen!
har du flere?Tiden går alt for fort!
Går fortere for hver unge syns jeg
Okay, håper de har noen lure tips til å få llsna litt opp i smertene.nei ble det siste jeg prøvde meg på yoghurt, men miniform tar noen dager før virker. luftsmerter skal uansett sjekkes opp på kontroll så skal ringe legen på mandag og høre om jeg framskyve kontrollen min litt![]()
tenker å kanskje skravle litt mens kampen gårNoen som har tenk på skravle ikveld?? Eller blir det mys pys ?![]()
Funker i nøden!Det har jeg faktisk. Hvis ikke gubben har spist den opp
![]()
Jasså låter gott med pannkakor. Er den lille lett å lägga??Blir vel litt begge delerfår skravle litt mens mannen flipper pannekaker
så får vi slå stein, saks, papir om hvem som skal legge den lille
![]()
uff. Kjenner til den der. Håper du er heldigere enn megJeg har null sosialt liv utenfor huset om dagen :s skal bli godt å få kroppen tilbake.. Håper det er noen hyggelige damer i barselsgruppen.
Sant detFunker i nøden!![]()
ja håper detOkay, håper de har noen lure tips til å få llsna litt opp i smertene.![]()
Ingen håndball för Meg, orkar inte.Tenkte å skravle litt mens jeg har på håndballkampen i bakgrunnen! Du da?