Lolo
Forumet er livet
Jeg hadde det veldig gøy! Helt klart!men hadde du det gøy da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det veldig gøy! Helt klart!men hadde du det gøy da?![]()
Ja, julebord ass...God ettermiddag
Hehe...julebord er slitsomt![]()
wohoooJippi, mannen er I gang med tacoen!
nei. Slik blir det vel i startenJoda, fin den. men sov ikke mer enn 2t sammenlagt ..men det regner jeg ikke med heller. snuppa skulle ha lyset helt på...og jeg måtte ligge helt inntil med puppen ute i hele natt![]()
er klar ! Håper på seier, men spørs. Forsvarspillet ble rotete i 2 omgang sist kampFlere som er klare for håndball her? Blir det seier
?
![]()
Tiden går så fort. Plutselig er det di jente som er 5 mndHurra for jenta di<3
Selvfølgeliggleder meg til å steke pepperkaker i morgen!
Tiden går så fort. Plutselig er det di jente som er 5 mnd![]()
Ohh hoppas det før din del. I førsta barselgruppa var vi 3 st bara. Hon ena flytta . Hon andra var så sär att de knappt kunde snakka till henne. Veldigt trist.Jeg har null sosialt liv utenfor huset om dagen :s skal bli godt å få kroppen tilbake.. Håper det er noen hyggelige damer i barselsgruppen.
det skjønner jeg godtDet er noe av det beste jeg veit)
mest imponert det ikke ble bare sukking fra gubben da jeg spurte om ikke vi kunne vasle hus når ungen sovHerlig! Flinke dere er som får det gjort!
hehe. Men fargelegging er gøy da så skjønner godt du glemte deg vekk. Fikk du tegna flere tegninger eller?Det er ikke det, men jeg behøver ikke bli så opptatt av fargeleggingen at jeg glemmer å komme tilbake hit når den har gitt seg![]()
woho, flinkaJippi, da er jeg endelig over 500 innlegg
Mangla 15 ved sist oppdatering, de har jeg nok henta inn nå.Hvor mange mangler du?
Han bare spratt opp og gjorde det? :Omest imponert det ikke ble bare sukking fra gubben da jeg spurte om ikke vi kunne vasle hus når ungen sov![]()
lasagne høres godt ut. Kos deg med bestisen dinMannen lager lasagne , bestisen min kommer snart![]()
lasagne høres godt ut. Kos deg med bestisen dinMannen lager lasagne , bestisen min kommer snart![]()
Tenkte å skravle litt mens jeg har på håndballkampen i bakgrunnen! Du da?Noen som har tenk på skravle ikveld?? Eller blir det mys pys ?![]()
Fom neste uke begynner jeg på jobb,så jeg nå skravle mens jeg kan. Ellers har jeg iallefall ikke mulighet..Jeg skulle ønske jeg var der selv.
Lite skravling i går, og ganske lite i dag.
Har sett litt på det som skjer fremover og er ikke sikker på om jeg når 2.424 i det hele tatt