Ble nevnt miniform er det dråpene eller tablettene? Skal holde meg til minimalt med brus og lakris. Unngå løk, brokkoli m. Blomkål, kålrabi, erter
kjøpe Biola også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jo en tab. Og liker det manglende lyset på den kindle jeg har. Min er så godt brukt.He he flink pike![]()
Ja jeg vet, kopierte opp masse på jobb men nå er det tomt snartDet er så gøy! Men litt irriterende at man ikke kan få kjøpt løse blokker. Har iallefall ikke funnet det. Printeren vår virker ikke, så er en stund siden vi har fått spilt det.
Fartsfylt fag. Bruker dere lang tid inn til Oslo? Mener vi har snakket om det gjør, men jeg husker ikke..Pakke inn julegaver
Hente kb
Hente to pakker på Sandvika ss
Muligens en tur til oslo
Bruker ca 50 min ditFartsfylt fag. Bruker dere lang tid inn til Oslo? Mener vi har snakket om det gjør, men jeg husker ikke..
Kult. Håper tuppa blir sånn spilljente. Gubbis hater å spille
Ja, arkene forsvinner kjempefort! Skal prøve å huske og sende med et ark med sambo på jobb til uka, så kan vi få fylt opp lageret før romjula kommer. Romjul=brettspill her i hus.Ja jeg vet, kopierte opp masse på jobb men nå er det tomt snart
2 t kanskje tillsammenHehehøres ut som ei givende natt. Fikk du noe søvn da?
Okei. Det går vel fort det. Hvordan er føret hos dere?Bruker ca 50 min dit
Min også egentlig men får dratt han med innimellomKult. Håper tuppa blir sånn spilljente. Gubbis hater å spille
Det er det her også om vi er med min familieJa, arkene forsvinner kjempefort! Skal prøve å huske og sende med et ark med sambo på jobb til uka, så kan vi få fylt opp lageret før romjula kommer. Romjul=brettspill her i hus.![]()
Oi, ds må du ta deg en dupp! Det er viktig å sove.2 t kanskje tillsammen
Litt usikker,var dårlig i gårOkei. Det går vel fort det. Hvordan er føret hos dere?
Det er bra, da er det håp her i huset ogsåMin også egentlig men får dratt han med innimellom
ja sant det. går seg til og det der.He he jaja så lenge babyen er fornøyd så er det greit
Håper det er greit. 50 min på dårlig føre er 50 lange min. Her holder vinden på å ta seg opp.Litt usikker,var dårlig i går
ja hehe will try. men en aktiv 2åring som vil ha mammas oppmersomhet ogsåOi, ds må du ta deg en dupp! Det er viktig å sove.
Skikkelig kvalitetstid er det!Det er det her også om vi er med min familie
Ja, vi koser oss!Ååå Lucky you